• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۸:۳۳

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

لغو تعطیلی پنج‌ شنبه‌ ها در البرز غیر کارشناسی است

Byrotitr

دسامبر 16, 2014

روتیتر:در حالی که بر اساس مصوبه شورای برنامه ریزی استان البرز در زمان استانداری دکتر عربیان ، روز ۵ شنبه در استان البرز به دلیل کاهش آلودگی هوا و همگامی البرز به عنوان متراکم ترین و نزدیک ترین استان به   پایتخت انجام شده بود و اثرات مثبت فراوانی در زمینه های آلودگی هوا ، اثرات اجتماعی و .. داشته است ، اخبار واسله طی چند روز گذشته حکایت از لغو این تعطیلی و به دنبال آن نارضایتی بسیاری از شهروندان و مسوولان ارشد استان دارد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،در تازه ترین احضار نظر ها همگام تبا اعلام نارضایتی فراوان بسیاری از شهروندان که به طرق مختلف با تماس با دفتر و مسوولان پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر نارضایتی خود را اعلام کرده اند ، عزیز اکبراین نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی و رییس مجمع عمومی نمایندگان استان البرز تاکید کرده است که لغو تعطیلی روز ۵ شنبه در استان البرز غیر کارشناسی است و نیاز به بررسی بیشتری دارد.

عزیز اکبریان با اشاره به لغو تعطیلی پنج شنبه‌ ها در استان البرز اظهار داشت: تعطیلی پنج‌ شنبه‌ ها در جلسه شورای برنامه‌ ریزی گذشته در زمان استاندار سابق مطرح و تصویب شده بود اما استاندار فعلی برای لغو آن هیچ صحبتی در اینباره با نمایندگان مجلس شورای اسلامی نداشته است.

وی با بیان اینکه لغو تعطیلی پنج‌ شنبه‌ ها اقدام غیرکارشناسی بوده است، افزود: باید در ابتدای امر تمامی نکات منفی و مثبت این اقدام  به صورت کارشناسی مورد بررسی قرار می‌گرفت.

نماینده مردم کرج در مجلس ضمن بیان این مطلب که حتی اگر لغو تعطیلی به صورت دقیق بررسی و کارشناسی شده باشد اما متاسفانه نمایندگان در جریان این مهم قرار نگرفته‌اند، عنوان کرد: بخشنامه‌ ای مبنی بر لغو تعطیلی پنج‌ شنبه‌ ها به دست نمایندگان مجلس نرسیده است.

این مسئول با بیان اینکه افراد زیادی برای روز پنج شنبه خود برنامه‌ ریزی کردند و لغو یکباره این تعطیلی بسیاری از این برنامه‌ ریزی‌ ها را تحت‌ الشعاع خود قرار می‌دهد، یادآور شد: این مسئله باید در شورای برنامه‌ ریزی استان مطرح و توسط مدیران عالی و اجرایی با توجیه بهتر و بیشتر به کارمندان ارائه می‌شد.

اکبریان با تاکید بر اینکه عدم تعطیلی پنج‌ شنبه‌ ها اقدامی عجولانه بوده است، اضافه کرد: نمایندگان مجلس شواری اسلامی هیچ‌ گونه اطلاعی از این امر نداشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *