• تیر ۱۸, ۱۴۰۳ ۲۲:۱۷

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

انعقاد تفاهم نامه همکاری شهرداری با سازمان انتقال خون البرز

Byrotit

دسامبر 29, 2018

روتیتر:مدیر کل انتقال خون استان البرز از انعقاد تفاهم نامه همکاری با شهرداری کرج خبر داد.

به گزارش روتیتر، محمدرضا مهدی زاده در مراسم افتتاح اولین خانه سلامت آزادگان کرج، گفت: شهرداری کرج قطعه زمینی به مساحت ۳۵۰ مترمربع در اختیار انتقال خون البرز قرار داده که عملیات ساخت آن ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیر کل انتقال خون استان افزود: از شهرداری درخواست می شود تا برای تسریع در پیشرفت فیزیکی پروژه مذکور به انتقال خون البرز کمک کند.

وی اظهار کرد:انتقال خون البرز با کمبود فضای فیزیکی مواجه است در این راستا شهرداری می تواند با تخصیص زمین و مکان کمک شایانی به سازمان انتقال خون کند.

مهدی زاده ببا اشاره به اینکه زمان استاندارد اهدای خون  ۳۰ تا ۳۵ دقیقه است، افزود: به خاطر کمبود فضای فیزیکی این زمان در  البرز به بیش از دو ساعت رسیده و این امر سبب شده تا اهدا کنندگان خون معطل شوند.

وی تصریح کرد: انتقال خون البرز وظیفه تامین خون و فرآورده های خونی بیماران دربیمارستان ها را برعهده دارد و فرآورده های خونی باید با رعایت الزامات بهداشتی در اختیار بیماران قرار گیرد.

این مسئول بیان کرد:اداره کل انتقال خون استان خون و پلاسمای ۲۳ مرکز درمانی را در استان تامین می کند و فرآورده های خونی  مورد نیاز را در اختیار بیماران قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *