• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۴:۱۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

۳۴۰ هزار واحد مسکن مهر راکد در کشور وجود دارد

Byrotitr

ژانویه 21, 2015

روتیتر:قائم مقام وزیر راه و شهر سازی در مسکن مهر گفت: در کل کشور ۳۴۰ هزار واحد مسکن مهر راکد و نیمه فعال وجود داشته است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، احمد اصغری مهرآبادی شامگاه چهارشنبه در حاشیه افتتاح مسکن مهر سنندج و در جمع خبرنگاران استان کردستان اظهار داشت: از مجموع این واحدهای راکد تا کنون ۲۳۰ هزار واحد آن بر مبنای شیوه نامه ها فعال شده است.

وی افزود: اتمام پروژه ای مسکن مهر تا پایان سال ۹۴ یکی از اولویت های کاری وزارت راه و شهرسازی است.

قائم مقام وزیر راه و شهر سازی بیان کرد: برای اتمام پرونده مسکن مهر نیاز به تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی به ویژه دستگاه های خدمات رسان و پرداخت کامل آورده های مردم هستیم.

مهر آبادی یادآور شد: دادن تسهیلات ویژه به پروژه مسکن مهر از سوری وزارتخانه یکی دیگر از راه های حمایتی برای اتمام طرح مسکن مهر در سال ۹۴ است.

وی ادامه داد: بحث احداث مدرسه و مساجد و مغازه در حیطه کاری راه و شهر سازی نیست و با توجه به شرایط موجود و کمبودهای شدید در این طرح راه و شهر سازی وارد قضیه شده و تا کنون ۱۰۰ باب مدرسه و ۹۰ باب مدرسه را در این مجموعه ها ساخته است.

قائم مقام وزیر راه و شهر سازی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از سال ۹۱ به دلیلف تحریم ها پیمانکاران با افزایش قیمت رو به رو شدند و بر مبنای آن آورده مردم هم بالا رفت و شاهد افزایش قیمت در پروژه مسکن مهر بوده ایم.

مهرآبادی اظهار داشت: اگر مردم در سطح کشور به قیمت واحدهای تمام شده مسکن مهر معترض هستند می توانند مراتب اعتراض خود را اعلام کنند و وزارت راه و شهر سازی به صورت جدی این موضوع را پیگیری می کند.

وی در پایان سخنان خود افزود: اگر پیمانکار و یا تعاونی در روند احداث مسکن مهر قصور کرده باشند آنها جریمه می شوند وحساب آنها بررسی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *