• تیر ۱۰, ۱۴۰۳ ۱۲:۴۲

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

برگزاری جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری کرج

Byrotit

ژانویه 30, 2019

روتیتر: جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری کرج ، در سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری ، به ریاست علی اصغر کمالی زاده شهردار کلانشهر کرج برگزار شد.





به گزارش روتیتر ،  در ابتدای این  جلسه پیمان بضاعتی پور ضمن تشریح فعالیت و پروژه های در دست اجرای سازمان  به مجموعه اقدامات صورت گرفته در حوزه فضای سبز و سیما منظر شهری اشاره کردند و در ادامه نیز به بیان مسائل و مشکلات پیش روی سازمان پرداختند.

رییس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با ارائه گزارشی از فعالیت های این سازمان در زمینه توسعه فضای سبز اظهار داشت: فعالیت های این سازمان درخصوص درختکاری و کاشت نهال منحصرا دراسفند و روز درختکاری خلاصه نشده و از ابتدای فصل سرما تاکنون ۵۰۰۰۰ اصله درخت در معابر اصلی و فرعی شهر کاشته شده و علاوه بر آن عملیات هرس درختان و اقدامات به زراعی عرصه های فضای سبز شهری صورت گرفته است.

وی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در عرصه ارتقای فرهنگ شهروندی را زیر بنای اصلی توسعه شهری ارزیابی کرد و افزود: از ابتدای پاییز به منظور افزایش شور و نشاط و جلب رضایت شهروندان تاکنون برنامه های متنوع و متعددی در پارکهای و بوستانهای شهر برگزار شده که با استقبال روبرو بوده است.

بضاعتی پور ضمن تشریح فعالیت ها در حوزه زیبا سازی از برنامه‌ریزی این سازمان برای زدودن نازیبایی‌های بصری از چهره شهر خبر داد و گفت: امسال طرح استقبال از بهار کرج به منظور هویت‌بخشی و زیباسازی شهر با جدیت و خلاقیت بیشتری انجام خواهد شد و در همین زمینه نیز جلسات مشترکی با هنرمندان شهر برای تعامل و استفاده از ظرفیت های آنها صورت گرفته است

بنا براین گزارش  در ادامه نیز علی اصغر کمالی زاده شهردار کلانشهر کرج نیز ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه اقدامات صورت گرفته در توسعه فضای سبز و احداث پارکها و بوستان های شهر کرج ،بر لزوم خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان و رفع موانع موجود تاکید نموده و از تمامی مدیران خواست در راه کسب رضایت شهروندان و خدمت‌رسانی از هیچ کوششی فروگذار ننمایند.

شهردار کرج با نوید اینکه در سالگرد پیروزی انقلاب چندین پارک در شهر کرج در مدار خدمت رسانی  برای استفاده شهروندان قرار می گیرد بر لزوم توسعه فضای سبز و احداث پارک های محله ای در مناطق کم برخوردار شهری تاکید کردند.

موافقت شهردار با تصویب بودجه ای پیشنهادی در خصوص تسریع و سرعت بخشی به پروژه های در دست اجرای  سازمان که در اولویت قرار دارند از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *