• تیر ۱۳, ۱۴۰۳ ۱۲:۳۲

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

رفع مشکلات مردم نیازمند تعامل بهتر دولت و مدیریت شهری است

Byrotitr

فوریه 2, 2015

روتیتر:رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج بر ضرورت رسیدگی به موضوعات استان البرز و کلانشهر کرج با تعامل دوسویه بین مجموعه مدیریت شهری اعم از شهرداری و شورا و استانداری تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،سعید فیروزگاه در جلسه علنی روز  گذشته که با حضور استاندار البرز تشکیل جسله داد، با تاکید بر ضرورت رسیدگی و پیگیری جدی مسائل و موضوعات استان و به تبع آن کلانشهر کرج، اظهارداشت: بی شک رسیدگی به مسائل زندگی شهری و رفع مشکلات و چالش های فراروی آن همچنین فراهم آوردن زمینه های رفاه شهروندی نیاز به تدوین سیاستها و برنامه ریزی های کلان دارد که این مهم نیز جز با تعامل و همفکری مسئولان و و مدیران شهر محقق نمی شود.

سعید فیروزگاه عنوان کرد: بر این اساس لازم است، موضوع رسیدگی به مسائل و مشکلات استان البرز و کلانشهر کرج با تعامل مجموعه مدیریت شهری اعم از شهرداری و شورا همچنین استانداری البرز به طور ویژه و با تشکیل جلسات و نشست های تخصصی در دستورکار قرار گیرد.

وی با اشاره به آمادگی کمیسیون فرهنگی شورا در خصوص حضور مقامات دولتی استانداری به منظور مطرح کردن مسائل و موضوعات با محور پویایی و تحول فرهنگی در بخش های مختلف از جمله رسیدن به راهکارهای موثر برای فراهم آوردن زمینه های تفریح جوانان خبرداد و گفت: تحقق این مهم از اولویتهای مهم کمیسیون فرهنگی است که به جد نیز دنبال می شود.

فیروزگاه، خواستار برگزاری جلسات شورای شهر، شهرداری و استانداری با موضوع پیگیری مسائل مشترک استان و کلانشهر کرج شد و افزود: در صورت برگزاری این جلسات در دوره های ۴۵ روزه و یا سه ماهه می توان به تعامل بهتری با مسئولان در ارتباط با رفع مشکلات شهری رسید.

استاندار البرز نیز در این جلسه در خصوص مهاجرت های صورت گرفته به کلانشهر با بیان اینکه این مهاجرت ها ناشی از جذابیت های موجود در کرج است، به ارائه پرسشی مبنی بر این که، آیا می شود از مهاجرت ها جلوگیری کرد، گفت: مهاجرت به هر نقطه ای حاکی از استعدادها و پتانسیل ها و جاذبه های موجود در ساختار شهری منطقه مهاجر پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *