• تیر ۱۹, ۱۴۰۳ ۰۱:۲۷

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

برخی املاک شهرداری کرج به صورت مزایده ای به فروش می رسد

Byrotitr

فوریه 6, 2015

روتیتر:

شهرداری کرج قصد دارد نسبت به فروش املاک و مستغلات خود با تسهیلات ویژه (فروش نقدی و یا فروش بصورت ۴۰% نقد و مابقی در ۱۲ قسط ماهانه و یا ۴ قسط سه ماهه)از طریق برگزاری مزایده عمومی اقدام نماید.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر،لذا متقاضیان می توانند همه روزه  به جز ایام تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ از تاریخ ۹۳/۱۱/۱۵ لغایت ۹۳/۱۱/۲۸ جهت کسب اطلاع از شرایط و همچنین دریافت فرم ثبت نام مزایده به اداره پیمانها و قراردادهای شهرداری کرج واقع در کرج، میدان توحید، بلوار بلال ساختمان مرکزی شهرداری کرج طبقه هفتم مراجعه نمایند.

بر این اساس، سپرده شرکت در آگهی مزایده بایستی بصورت ضمانت نامه بانکی معادل ۵% قیمت پایه بعنوان سپرده که به مدت ۴۵ روز اعتبار داشته و قابل تمدید باشد و یا واریز فیش نقدی به میزان مبلغ مذکور به حساب ۷۰۰۷۸۶۹۴۸۶۲۳ شهرداری کرج نزد بانک شهر ارایه شود.

سپرده برندگان نفر اول تا دوم مزایده هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند به ترتیب ضبط خواهد شد، شهرداری کرج در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است.

شرکت کنندگان در مزایده می بایست کلیه فرمها و اطلاعات مورد درخواست شهرداری را تکمیل و به همراه سایر اسناد مزایده در پاکت مربوطه قرار دهند. سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مزایده مندرج است.

پیشنهادات فاقد سپرده، مخدوش، مبهم و مشروط از درجه اعتبار ساقط می باشد، بدیهی است پیشنهادات مزایده گران می بایست در پاکات در بسته تا ساعت ۱۴:۳۰ روز سه شنبه  مورخ ۹۳/۱۱/۲۸ به آدرس کرج، میدان توحید، بلوار بلال، دبیرخانه شهرداری کرج تحویل داده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *