• تیر ۱۹, ۱۴۰۳ ۰۰:۴۶

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

آگهی فراخوان عمومی شهرداری کرج جهت مشارکت در اجرای طرح پارکبان هوشمند

Byrotitr

فوریه 6, 2015

روتیتر:

شهرداری کرج در نظر دارد به منظور برون سپاری فعالیت های مرتبط با مدیریت هوشمند پارک های حاشیه ای با استفاده از پارکومتر هوشمند از طریق شرکت های فعال در این زمینه اقدام نماید.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،در فراخوان آگهی عمومی منتشره آمده است:سپرده شرکت در مشارکت اجرای طرح مذکور ۲/۵۵۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال است که باید به یکی از روشهای ذیل ارائه گردد: ضمانت نامه بانکی معادل مبلغ فوق که به مدت حداقل ۴۵ روز اعتبار داشته و قابل تمدید باشد و یا واریز فیش نقدی به مبلغ فوق به حساب ۷۰۰۷۸۶۹۴۸۶۲۳ بانک شهر.

مدت اجرای این طرح ۴۵ روز می باشد و برندگان اول و دوم در مشارکت هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.

متقاضیان می توانند از تاریخ انتشار آگهی جهت خرید اسناد مدارک به اداره پیمانها و قراردادهای شهرداری کرج واقع در میدان توحید، نبش بلوار بلال شهرداری کرج طبقه هفتم مراجعه نمایند،  هنگام خرید اسناد معرفی نامه ممهور به مهر و امضاء مدیرعامل، روزنامه آخرین آگهی تغییرات شرکت،گواهی ثبت نام مالیات بر ارزش افزوده و کد اقتصادی الزامی می باشد.

شرکت کنندگان در اجرای طرح مشارکت مربوطه می‌بایست کلیه اسناد و مدارک و فرم ها و اطلاعات مورد درخواست شهرداری را تکمیل و به همراه سایر اسناد در پاکت مربوطه قرار دهند، متقاضیان می توانند از معابر شریان و هسته مرکزی شهر بازدید نموده و به کلیات و جزئیات آن واقف باشند.

رعایت قوانین منع مداخله کارمندان و کارکنان دولت الزامی است، متقاضیان می توانند در مشارکت بصورت کنسرسیوم (حداکثر دو شرکت ذیصلاح و حداقل یکی از آنها دارای رزومه کاری مشابه را باشد) شرکت نمایند.

بدیهی است پیشنهادات مشارکت کنندگان می بایست در پاکت لاک و ممهور به مهر شرکت شده تا ساعت ۱۴/۳۰ روز  سه شنبه  مورخ ۹۳/۱۱/۲۸ به آدرس کرج، میدان توحید، بلوار بلال دبیرخانه شهرداری کرج تحویل نمایند.

گفتنی است جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۱۱۶۴۲۱ و۳۲۱۱۶۴۴۳-۰۲۶ تماس حاصل نمائید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *