• تیر ۱۹, ۱۴۰۳ ۰۰:۰۹

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

معابر کوی کارمندان شمالی در منطقه ۸ شهرداری کرج بهسازی می شوند

Byrotitr

فوریه 6, 2015

روتیتر:

مدیر منطقه ۸ شهرداری کرج از اتمام عملیات جدولگذاری در برخی خیابان های کوی کارمندان شمالی خبر داد و افزود: این عملیات تا پایان سال جاری در دیگر معابر این محدوده ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،سعادت  با اشاره به اهمیت ساماندهی معابر سطح شهر، عنوان کرد: با همت حوزه عمران منطقه، عملیات جدولگذاری در خیابان های اول تا سوم و  ششم شرقی کوی کارمندان شمالی به اتمام رسید.

این مسئول ادامه داد: متراژ عملیات مذکور به طول ۹۰۰ مترمربع بود که در حداقل زمان برای رفاه حال شهروندان و تسهیل در رفت و آمد آنها انجام شد.

سعادت با اشاره به اینکه رسیدگی به وضعیت معابر با رویکرد بهبود سیمای شهری صورت می گیرد، بیان کرد: آسفالت تمامی خیابان های کوی کارمندان شمالی در این منطقه از جمله برنامه هایی است که در اولویت حوزه عمران قرار دارد و همچنان ادامه خواهد داشت.

مدیر منطقه ۸ شهرداری کرج در ادامه مهمترین هدف از اجرای طرح های عمرانی را ایجاد رضایتمندی در بین شهروندان دانست و گفت: جدولگذاری خیابان های سطح منطقه با هدف ارتقاء بهداشت عمومی، کیفیت زندگی شهرنشینی، هدایت آب های سطحی و جلوگیری از آبگرفتگی معابر شهری اجرایی می شود.

وی در پایان با تأکید بر اینکه بهبود عبور و مرور شهروندان، تردد وسایط نقلیه و کاهش بار ترافیکی از دیگر اهداف اجرای این گونه پروژه ها می باشد، خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های مدون فعالیت های عمرانی در سایر معابری که نیاز به رسیدگی و ترمیم دارند، در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا پایان سال با جدیت ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *