• تیر ۱۹, ۱۴۰۳ ۰۰:۴۰

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

بازدید معاون عمرانی وزیر کشور از پروژه بازگشایی ادامه بلوار ماهان

Byrotitr

فوریه 6, 2015

روتیتر:

معاون عمرانی وزیر کشور که برای افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان کرج به استان البرز سفر کرده، هم اکنون در حال بازدید از پروژه بازگشایی ادامه بلوار ماهان است.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، در جریان سفر یکروزه به البرز، با همراهی مسئولان استانی و شهری، تعدادی از پروژه های عمرانی شهرستان کرج را افتتاح و به بهره برداری خواهد رساند.

مهندس هوشنگ خندان دل که در چهارمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر وارد البرز شد، در بدو ورود به استان مورد استقبال رسمی سید حمید طهایی نماینده عالی دولت قرار گرفت.

افتتاح پروژه آبرسانی اضطراری، افتتاح مدول دوم تصفیه خانه آب شماره ۲ کرج، افتتاح بلوار دامپروری، بازدید از عملیات ساختمانی دانشکده آتش نشانی، افتتاح خانه بهداشت روستای گلستانک (بخش مرکزی کرج)، تشکیل جلسه با هیأت مدیره سازمان قطار شهری و جلسه مشترک با شهرداران و دهیاران تابعه استان در استانداری از جمله محورهای این سفر یک روزه خواهد بود.

وی اکنون با همراهی هیات همراه، علی ترکاشوند شهردار کرج و اصحاب رسانه در حال بازدید از پروژه بازگشایی ادامه بلوار ماهان است.

شهردار کرج در این بازدید در حضور معاون عمرانی وزیر کشور با تاکید بر اینکه مدیریت شهری با تدابیر کارشناسی تا حدودی بر بحران ترافیک غلبه کرده و مانع از وخامت بیشتر اوضاع شده، گفت: بهره برداری از چندین پل رو و زیرگذر در مناطق پر تردد کلانشهر کرج طی یک سال و چند ماه اخیر همچنین برنامه ریزی برای کلنگ زنی چندین تقاطع غیرهمسطح دیگر تا پایان سال جاری نشان از تحرک مثبت مدیریت شهری در حوزه طرح های ترافیکی دارد و مردم نیز آثار این تلاش جهادی را به خوبی لمس و درک می کنند.

علی ترکاشوند در ادامه از بازگشایی بلوار ماهان به عنوان یکی از آرزوهای دست نیافتنی مدیریت شهری طی یک دهه گذشته یاد و اعلام کرد: بلوار ماهان با تحمل بار ترافیکی بالا، یکی از محورهای شلوغ و دارای راهبندان های طولانی کلانشهر کرج است که بازگشایی آن با همکاری ویژه موسسه تحقیقات علوم دامی صورت می گیرد و با اتمام پروژه، شاهد روان سازی بار ترافیکی منطقه خواهیم بود.

وی، از اتصال بلوار ماهان جهانشهر به بلوار چهارباندی رجایی شهر به عنوان یک مسیر جایگزین مناسب برای روان سازی ترافیک در خیابان شهید بهشتی و محورهای ارتباطی اطراف یاد کرد و و اظهار داشت: احداث این مسیر ارتباطی با اعمال استانداردهای راهسازی و استفاده از بهترین مصالح و تجهیزات و نیروی انسانی متخصص و متعهد انجام می شود و به عنوان یکی از افتخارات شورای اسلامی دوره چهارم کرج به یادگار خواهد ماند.

شهردار مرکز استان در ادامه اظهار امیدواری کرد: فاز یک این پروژه ترافیکی در آینده ای نزدیک به بهره برداری برسد و با تکمیل دیگر فازها، شهروندان به صورت کامل از آثارش بهره مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *