• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۴:۲۶

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

شب ۲۲ بهمن آسمان کرج نورباران می شود

روتیتر:شهردار کرج با بیان اینکه شکوه و عظمتی که در ۲۲ بهمن امسال از سوی مردم شهید پرور کرج خواهیم دید نشان دهنده ۳۶ سال اقتدار ایران اسلامی است، گفت: برنامه های مختلفی از سوی مدیریت شهری برای گرامی داشت این ایام در نظر گرفته شده که از این جمله نورباران آسمان شب ۲۲ بهمن ماه است.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،علی ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری مدیریت شهری کرج عنوان کرد: شکوه و عظمتی که در ۲۲ بهمن امسال از سوی مردم شهید پرور کرج خواهیم دید نشان دهنده سی و شش سال اقتدار ایران اسلامی است و این حضور پر شور سرمایه قوی و مستحکم نظام اسلامی را در معرض نمایش قرار خواهد داد.

شهردار کلانشهر کرج خاطر نشان کرد: مدیریت شهری کرج همت بسته است تا با برگزاری باشکوه برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر در شرایطی که دشمنان انقلاب اسلامی با اهانت آشکار به مقدسات دینی مسلمانان در مقام توطئه افکنی و ایجاد تفرقه بین ادیان الهی و مذاهب اسلامی برآمده اند، فجری متفاوت را رقم بزند.

ترکاشوند با بیان اینکه برگزاری شکوهمند جشن پیروزی انقلاب اسلامی از اولویت های مدیریت شهری کرج می باشد، اظهار داشت: بر این اساس آسمان شب های کرج در ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران، به یمن تحقق آرمان های امام خمینی(ره) و شکل گیری اهداف بلند اسلامی در جامعه، نورافشانی خواهد شد.

این مسئول ارشد شهرداری کرج خاطر نشان کرد: تمامی برنامه های شهرداری کرج به منظور اجرای باشکوه جشن ایام الله دهه مبارک فجر بر پایه رویکردهای مردمی و محتوایی طرح ریزی شده و امید است این دو محور در طول ایام دهه فجر ملموس و مشهود باشد.

وی ساعت آغاز نورافشانی در آسمان مناطق را ساعت ۲۱ شامگاه روز بیست و یکم بهمن ماه سال جاری اعلام کرد و یادآور شد: این برنامه با ارتفاع بالای ۱۰۰ متر و در ۵۰ متر شعاع عملیاتی اجرا می گردد.

لازم به ذکر است مکان های تعیین شده برای نورافشانی آسمان این کلانشهر  تپه اسلام آباد، فردیس- فلکه اول- بلوار شهدا ، مهرشهر- بلوار ارم و خیابان شهید بهشتی ابتدای ۴۵ متری گلشهر خواهد بود. همچنین این برنامه در پارک نبوت، پارک بوستان جهان و پارک چمران اجرایی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *