• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۷:۱۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

قدرت پوشالی آمریکا امروز بار دیگر به جهانیان ثابت شد

Byrotitr

فوریه 11, 2015

روتیتر:استاندار البرز با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: قدرت پوشالی آمریکا امروز بار دیگر به جهانیان ثابت شد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،سید حمید طهایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: امروز ملت ایران بار دیگر برگ زرینی از افتخارات خود را به صفحات این انقلاب اضافه کردند و نشان دادند که تحریم و تهدید دشمنان به ویژه آمریکا هیچ تاثیری در روحیه آنان نخواهد داشت.

وی ادامه داد: امروز حضور پرشور مردم در این صحنه سیاسی کشور بار دیگر اقتدار راسخ ملت ایران را به رخ جهانیان کشید و دشمنان را مایوس و سرشکسته کرد.

استاندار البرز تصریح کرد: ملت ایران همواره مستحکم و استوار در برابر دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان ایستاده و به پاسداری از آرمان‌های انقلاب پرداخته است.

وی خاطرنشان کرد: ما همواره حامی انقلاب و رهبر معظم انقلاب بوده و هیچ ترفندی از سوی دشمنان نمی‌تواند ما را از ولایت و انقلاب دور کند.

طهایی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص تیم مذاکره کننده گفت: تیم مذاکره کننده نیز باید تمامی دستورات مقام معظم رهبری را در این خصوص مدنظر داشته باشد و هرگز از خواسته‌های خود در برابر دشمنان کوتاه نیاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *