• تیر ۱۱, ۱۴۰۳ ۱۳:۰۴

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

لایحه بودجه ۹۴ بر مبنای سند چشم انداز توسعه تهیه و تدوین شده است

روتیتر: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و ضرورت بررسی مفاد و تباصر لایحه بودجه سال ۹۴ شهرداری کرج و سازمان های تابعه در پارلمان شهری، سازمان مدیریت پسمانداین روزها در تب و تاب تصویب متمم بودجه سال جاری و همچنین تعیین بودجه ۹۴ به سر می برد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر،مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج  از تصویب متمم بودجه سال جاری این نهاد از سوی نمایندگان مردم خبر داد و با بیان اینکه اعتبار مذکور به زودی ابلاغ خواهد شد و شکل اجرایی به خود می گیرد، گفت: کلیه اقدامات و عملکرد سازمان بر مبنای ردیف های بودجه قابل انجام و پیشبرد است و از این رو، با تدوین بودجه کارشناسی برای تصویب آن در شورای شهر تلاش های لازم را به عمل آورده ایم.

رضا زین العابدینی با اشاره به اینکه متمم بودجه سال جاری و سال آینده بر اساس اهداف و برنامه مشخص و طی یک فرآیند کارشناسی و مطالعاتی پیشنهاد شده است، گفت: این بودجه اولین گام در برنامه ۵ ساله سازمان مدیریت پسماند است.

این مسئول با بیان اینکه سازمان سعی بر شناخت صحیح وضعیت موجود مدیریت پسماندهای شهر کرج دارد، شناخت فرصت ها، تهدیدها، نقاط ضعف و قوت و تحلیل و ارزیابی آنها را از کارشناسی های انجام شده در تدوین برنامه میان مدت پنج ساله ذکر و عنوان کرد: این مهم کاملا واقع گرایانه پیش بینی شده تا مدیریت شهری در حوزه پسماند دارای مسیری روشن و شفاف با نتایج مشخص باشد.

وی وجود برنامه های مشخص در سازمان را از جمله دغدغه های مهم این نهاد دانست و گفت: با تحقق این مهم مسئولان می توانند تصویری روشن از سازمان و هدف های آن را ترسیم کرده و فعالیت ها را تحت یک برنامه واحد، هماهنگ کنند.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج، با اشاره به اینکه مطالعات و قوانین در مدیریت پسماندها یکی از قوانین برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران در بازه زمانی (۱۳۹۰-۱۳۹۴) است، اظهار داشت: این امر به تنهایی از ضرورت و اهمیت خاصی برخوردار می شود.

زین العابدینی همچنین با تاکید بر ارتقاء سیستم مدیریت پسماند شهر کرج، گفت: ضروری است این مهم به صورت جدی در اولویت برنامه های شهری و استانی قرار گیرد.

این مسئول در پایان، متمم بودجه عمرانی سال جاری را ۵۶ میلیون ریال ذکر و عنوان کرد: ردیف های اعتباری متمم بر اساس اقدامات انجام شده و برنامه های آتی بدون تغییر تعیین می شود تا استفاده حد اکثری از ظرفیت های موجود انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *