• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۳:۵۴

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

بازدید معاون علمی و فناوری رییس جمهور از غرفه پارک علم و فناوری البرز

روتیتر:معاون علمی و فناوری رییس جمهور از غرفه پارک علم و فناوری البرز در پنجمین جشنواره ملی علم تا عمل بازدید و به دقت دستاوردهای فناورانه استان البرز که در این نمایشکاه راه یافته بودند را مورد ارزیابی قرار داد.

rabaniiiiiiii

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،دکتر سورنا ستاری در این بازدید ضمن مثبت ارزیابی کردن کیفیت و کمیت نمایشگاه علم تا عمل ،فناوری ها و دستاوردهای علمی شرکت کنندگان استان البرز را مهم و قابل توجه ارزیابی کرد.

در همین زمینه مهندس عطاءالله ربانی رییس پارگ علم و فناوری البرز نیز گفت:تمام تلاش خود را برای معرفی مناسب دستاوردهای فناوران و دانش بنیانان استان البرز جهت راهیابی به مراحل نهایی این نمایشگاه و انتخاب به عنوان فناوران برتر انجام خواهیم داد چراکه معتقد هستیم استان البرز دارای پتانسیل های منحصر به فرد در زمینه تولید فناوری های دانش بنیان است.

 

وی با بیان اینکه ایجاد زمینه مناسب برای راهیابی بهترین فناوری های استان البرز به این نمایشگاه در همین راستا قابل ارزیابی است خاطرنشان کرد: پارک علم و فناوری البرز به منظور ایجاد انگیزه لازم در بین فناوران و جوانان مخترع تمام تلاش خود را جهت انتخاب فناوران برتر استانی در بین برگزیدگان علمی کشوری به کار خواهد گرفت.

دبیر کارگروه استانی پنجمین نمایشگاه و جشنواره ملی علم تا عمل ،در گفتگو با خبرنگارانضمن عنوان مطلب فوق، از استقبال بی نظیر مقامات ملی و بازدید کنندگان از غرفه استان البرز ابراز خشنودی نمود. وی به داوری دو طرح منتخب استانی در روز اول نمایشگاه اشاره نمود و روند داوری را مناسب ارزیابی کرد.

رییس مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی، بازدید مسوولان از دستاوردهای فناورانه استان البرز را که تا کنون با کیفیت انجام ندشه بود بسیرا حایز اهمیت دانست و گفت:این بازدید ها سبب می شود تا توانمندی های استان البرز در زمینه های فناوری و تولید محصولات دانش بنیان با قابلیت تجاری سازی که یکی از ارکان تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری است ، بیش از پیش معرفی شود و عاملی انگیزشی و مشوقی برای ترغیب سایر جوانان و فناوران دانش بنیان برای معرفی دستاوردها و محصولات خود می شود.

مهندس ربانی، در خاتمه از جلسات متعدد مدیران پارک با مسئولین مختلف از معاونت علمی و فناز به فعالیت نموداوری رییس جمهوری و سرمایه گذاران و صندوقهای مختلف خبر داد و آن را مثبت دانست.

گفتنی است علاوه بر بازدید دکتر ستاری از غرفه استان البرز ، دکتر طیبی، رییس جهاد دانشگاهی، دکتر شیخ زین الدین، معاون تجاری سازی معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری، دکتر امی، مدیرکل امور استانهای معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری نیز از فناوری های راهیافته استان البرز به این نمایشگاه به صورت ویژه بازدید به عمل آوردند .

شایان ذکر است که پنجمین نمایشگاه و جشنواره ملی علم تا عمل از ۳ تا ۵ اسفند در محل مصلی اما خمینی(ره) تهران برگزار و امروز با حضور دکتر ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور و پور محمدی، وزیر دادگستری بازگشایی شد. در این جشنواره داوری بین ۹۰ شرکت دانش بنیان برگزیده استانها صورت خواهد گرفت تا منتخبین ملی جشنواره از جوایز و تسهیلات ارزنده معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری بهره مند گردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *