• تیر ۱۸, ۱۴۰۳ ۲۲:۱۲

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

کیفرخواستی برای عضو شورای شهر کرج صادر نشده است

Byrotit

نوامبر 4, 2019

روتیتر: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اشاره به وجود یک پرونده قضایی، گفت: کیفرخواستی برای عضو شورای شهر کرج صادر نشده است.

به گزارش روتیتر: حاجی رضا شاکرمی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه افزایش تعداد تصادفات در جاده چالوس، اظهار کرد: طبق نظریه کارشناسان نوع آسفالت در این جاده مناسب نبوده است.

وی با تاکید بر اینکه میزان تصادفات در سال ۹۶ نسبت به سال قبل تر ۲۰۰ درصد افزایش داشته است، گفت: میزان تصادفات در جاده چالوس طی سال ۹۷ بیش از ۱۵۰ درصد افزایش را نشان می دهد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اشاره به افزایش ۸ تا ۱۱ درصدی ترددها در جاده چالوس، گفت: افزایش ترددها ناچیز بوده ولی با افزایش تصادفات مواجه هستیم.

نوع آسفالت جاده چالوس مرغوب و مناسب نیست

شاکرمی با بیان اینکه عواملی چون کوهستانی بودن و وجود پیچ های خطرناک و خطای انسانی در افزایش تصادفات تاثیرگذار است، گفت: افزایش بیش از اندازه تصادفات در این محور باعث شد که نوع آسفالت مورد آزمایش قرار گیرد.

وی با اشاره به نظرخواهی از رانندگان قدیمی محور کرج – چالوس، گفت: پس از اینکه رانندگان نیز به نوع آسفالت ایراد گرفتند دستگاه قضا رای کارشناسی صادر کرد و نهایتا مشخص شد که نوع آسفالت جاده چالوس مرغوب و مناسب نیست.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اشاره به احضار پیمانکار و ادعایش مبنی بر اینکه نوع آسفالت مناسب است، گفت: این موضوع نیازمند رسیدگی قضایی برای تصمیم گیری نهایی است.

شاکرمی با بیان اینکه اگر به طور قطعی مشخص شود که نوع آسفالت در افزایش تصادفات تاثیرگذار بوده فقط پیمانکار بازخواست نمی شود، گفت: همچنین با مسئولانی که در این خصوص قصور یا اهمالی داشته اند، برخورد می شود.

پرونده اعضای خارج از شبکه پتروشیمی مفتوح است

وی در بخش دیگری به پرونده اعضای خارج از شبکه پتروشیمی نیز اشاره کرد و گفت: این پرونده در شعبه ۲۲ بازپرسی مفتوح است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با تاکید بر اینکه تحقیقات در خصوص این پرونده آغاز شده است، گفت: تحقیقات نیازمند اقدامات فنی و علمی است.

شاکرمی در پاسخ به این پرسش که آیا یکی از اعضای شورای شهر کرج پرونده قضایی دارد؟ گفت: بله این موضوع صحت دارد.

وی در جواب این سوال که اخبار و شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر سنگین بودن پرونده قضایی عضو شورای شهر کرج منتشر می شود و برخی مدعی شده اند که قرار وثیقه صادر شده است، گفت: صدور قرار وثیقه دلیل بر محکومیت نیست، کار تحقیقاتی در دادسرا آغاز شده و فعلا کیفرخواستی صادر نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *