• تیر ۱۸, ۱۴۰۳ ۲۲:۵۰

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

تعامل وهمفکری دراجرای سامانه شهرسازی (سامان شهر) بین شهرداریهای کرج ومشهدمقدس

Byrotit

نوامبر 5, 2019

روتیتر: بازدید ازسامانه (سامان شهر) شهرسازی منطقه ۵ انجام گرفت ادامه گزارش ….







به گزارش ارتباطات وبین الملل منطقه ۵ شهرداری کرج – محمود دهقان رئیس سازمان فناوری واطلاعات شهرداری کرج دربازدید همکاران سازمان فاوا (مشهد) از منطقه ۵ اظهار داشت :  سامانه نرم افزار شهرسازی درمنطقه ۵ بطور کامل دردسترس شهروندان میباشداین نرم افزار بجهت سهولت امور شهروندان درحال اجراست . بازدید فوق به منظور تعامل وهمفکری بیشتر واستفاده از تجربیات طرفین در بهبود روند اجرای سامانه شهرسازی دراین منطقه انجام گرفت است .

رجائیان رئیس سازمان فاوا شهرداری مشهد دراین بازدید عنوان کرد : هدف از این بازدید آشنایی با فعالیت های شهرداری کرج در حوزه سامانه ها و فرآیندهای مرتبط با شهرسازی و روند پاسخ گویی به درخواست های شهروندان می باشد.

وی افزود : با توجه به اینکه فرآیندهای مرتبط با حوزه شهرسازی خود پر مراجعه ترین و پر تکرارترین درخواست های شهروندان است لذا استفاده از یک زیرساخت مناسب نرم افزارب که بتواند هم تسهیلگر درخواست های شهروندان باشد و هم دقت وفعالیت ها را بالا ببرد از اهمیت زیادی برخوردار است.

رجائیان درادامه گفت : همچنین عمده درآمدهای شهرداری در این حوزه مشخص می گردد لذا دقت و امنیت سامان  و جلوگیری از تخلفات بصورت سیستماتیک جزو معیارهای اصلی یک این سامانه است.

رئیس سازمان فاوا شهرداری مشهد عنوان کرد : اتصال این سامانه به بانک ها و دفاتر اسناد رسمی موجبات تسهیل فرآیند کاری شهروندان فراهم شده و اقدامات ارزشمندی توسط سازمان فاوای شهرداری کرج دراین زمینه رقم خورده است که در سطح کشور ازسطح قابل قبول و در برخی موارد منحصر به فرد برخوردار است. درپایان گفت : این بازدیدها و هم افزایی بین فاوای کلانشهرها موجب بینایی بیشتر فرآیندها و سامان ها و درنتیجه رضایت بیشتر شهروندان را در پی خواهد داشت.از همکاران خود در سازمان فاوا شهرداری کرج بابت میزبانی سپاسگزارم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *