• تیر ۲, ۱۴۰۳ ۰۱:۰۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

گسترش تبادلات مجازی بین آتش نشانی های کلانشهرها در «رادیو آتش نشان»

روتیتر: راه اندازی “رادیو آتش نشان” گستره ارتباطات مجازی آتش نشانان سراسر کشور را از کانال ارتباطی رادیو اینترنتی شهر کرج، وسعت خواهد داد؛ همتی که در هفته ارتباطات و روابط عمومی از آن رونمایی شد.
به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ، آیین بزرگداشت روز ارتباطات و روابط عمومی روز گذشته از سوی منطقه ۹ شهرداری این کلانشهر با دعوت از فعالان حوزه روابط عمومی شهرداری کرج، مناطق و سازمان ها در رستوران لاله واقع در ابتدای جاده چالوس برگزار شد و از برنامه های جنبی آن افتتاح “رادیو آتش نشان” به عنوان یکی از زیرمجموعه های رادیو اینترنتی مدیریت شهری کرج بود.

مدیر روابط عمومی و بین الملل شهرداری کرج در خصوص شکل گیری این بخش رادیویی اینترنتی شهر گفت: در نشست های گذشته روابط عمومی با مسئولان روابط عمومی سازمان های آتش نشانی کلانشهرهای کشور یکی از اهداف و برنامه های در نظر گرفته شده، توسعه همکاری های دو جانبه به منظور ارتقای فرهنگ ایمنی بود که شهرداری کرج با پیش قدم شدن در این عرصه امکان ارتباط سازمان های آتش نشانی کشور را از طریق فضای مجازی، فراهم آورده است.

وحید آقاشریفی اظهار داشت: تولید مفاهیم و محتواهای مرتبط با موضوع «فرهنگ ایمنی» از اقداماتی است که روابط عمومی و امور بین الملل می تواند در انجام آن نقشی موثر ایفا کرده و به گسترش آگاهی های شهروندان نسبت به موضوع ایمنی و روش های جلوگیری از حادثه یا مقابله صحیح و مناسب با آن کمک کند.

وی با اشاره به اینکه سهم آموزش های شهروندی از موضوع ایمنی و آتش نشانی به رغم حساسیت موضوع، چندان وسیع نیست، راه اندازی رادیو آتش نشان را گامی به منزله حرکت به سمت ارتقای این آموزش ها ارزیابی کرد.

بخش های مختلف رادیو آتش نشان

این مسئول به تشریح بخشی از فعالیت های تعیین شده برای رادیوی مذکور اشاره کرد و بیان داشت: تمامی اخبار و گزارش های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج ظرف ۲۴ ساعت گذشته در این رادیو از زبان مسئولان به گوش شنوندگان خواهد رسید.

آقاشریفی همچنین افزود: امکان تماس و گفتگو با مسئولان از طریق این لینک فراهم خواهد بود. همچنین شهروندان می توانند مسائل آموزشی ایمنی و پیشگیری را در سایت رادیو اینترنتی، لینک رادیو آتش نشان بشنوند.

وی یکی از رویدادهای مرتبط با حوزه آتش نشانی و ایمنی را روزهای آیینی همچون چهارشنبه سوری ذکر کرد که ضروری است در خصوص آن اطلاعات و آگاهی های لازم به شهروندان ارائه شود.

به گفته آقاشریفی، پیشنهاد ایجاد دبیرخانه رادیو آتش نشان در کرج، طی نشست هفته آتی مسئولان روابط عمومی های کشور در شهر رشت طرح خواهد شد

تجلیل از مدیر سابق روابط عمومی

گفتنی است از دیگر برنامه های جنبی آیین بزرگداشت روز ارتباطات و روابط عمومی، تجلیل مدیر مجموعه روابط عمومی و امور بین الملل، از سرپرست سابق این مجموعه به پاس خدمات و زحمات وی بود.

در این مراسم، احمد خیری به عنوان یکی از فعالان حوزه روابط عمومی که طرح ها و اقدامات شایسته ای را در این حوزه ارائه و صورت داده بود، با اهدای لوح تقدیر و هدیه ای مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.

در بزرگداشت روز روابط عمومی ها، قائم مقام معاونت خدمات شهری و مدیران مناطق ۱۱ و ۹ این کلانشهر نیز حضور داشتند.

مدیر کنونی روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرج با پیش بینی تقدیر از مدیر سابق، تجلی روح همدلی و همزبانی در این واحد را به تصویر کشید و ثابت کرد بر خلاف برخی، برای بهره مندی از تجربیات گذشتگان و ارج نهادن خدماتی که از سوی ایشان ارایه شده است، حساسیت خاصی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *