• تیر ۱۷, ۱۴۰۳ ۰۳:۴۳

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

فاطمه اسکندری:پارلمان شهری با واگذاری زمین برای ساخت درمانگاه موافقت کرد

Byrotit

مه 27, 2015

روتیتر: نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج از موافقت پارلمان شهری با واگذاری زمینی در منطقه حصارک به منظور ساخت درمانگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،فاطمه اسکندری با اعلام خبر فوق اظهار کرد: استان البرز به لحاظ برخورداری از سرانه های بهداشت و درمان یکی از فقیرترین و محروم ترین نقاط کشور به شمار می رود و به دلیل محدودیت های موجود، شهروندان با مشکلات فراوانی برای دسترسی به مراکز درمانی مواجه هستند که رفع آن تنها با حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه احداث بیمارستانها و درمانگاه ها ممکن است.

 عضو پارلمان شهری کرج با تاکید بر اینکه مدیریت شهری از کلیه امکانات قانونی به منظور تسهیل شرایط سرمایه گذاری در زیر ساخت های بهداشت و درمان استفاده می کند، بیان داشت: همسو با طرح تحول نظام سلامت که از سوی وزارت بهداشت و درمان در حال اجرا می باشد، مدیریت شهری نیز قادر به اجرای طرح هایی در حوزه ارایه خدمات رایگان سلامت به شهروندان می باشد که راه اندازی ایستگاه های ثابت و سیار در پارکها و سایر اماکن عمومی و فرهنگی راهکار تحقق این مهم است.
 
وی در ادامه به موافقت شورای اسلامی شهر با لایحه واگذاری قطعه زمینی با بیش از ۳ هزار مترمربع مساحت در منطقه حصارک جهت ساخت درمانگاه اشاره و خاطر نشان کرد: این زمین در نزدیکی بیمارستان قلب شهید رجایی قرار گرفته و با استفاده از ظرفیت های خیرین و همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان البرز، عملیات احداث درمانگاه روی آن به زودی آغاز می شود.
 
اسکندری گفت: این اقدام در پاسخ به مطالبات شهروندان و نیازهای مبرم منطقه پرجمعیت حصارک به فضاهای جدید درمانی صورت گرفت و شورای شهر در صحنه عمل حمایت خود از توسعه سلامت عمومی در جامعه را به نمایش گذاشت و باور داریم شهری بدون سرانه های خدماتی و امکانات لازم، از کیفیت مناسب برای زندگی سالم شهروندی برخوردار نیست.
 
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج با اشاره به وعده مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی البرز، از ساخت درمانگاه با استفاده از سازه های سبک تا پایان سال جاری خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *