• تیر ۱۷, ۱۴۰۳ ۰۴:۲۰

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

دکتر ترکاشوند:هشت میلیارد ریال برای احداث سالن انتظار ندامتگاه کرج اختصاص یافت

Byrotit

مه 27, 2015

روتیتر:شهردار کلانشهر کرج گفت: با تدابیر دادستان کرج و به منظور تکریم خانواده های زندانیان استان البرز، هشت میلیارد ریال اعتبار برای احداث سالن انتظار در ندامتگاه کرج اختصاص یافت.

به گزراش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،علی ترکاشوند در همایش نسیم مهر که عصر امروز به مناسبت روز ملی حمایت از زندانیان در محل سالن جلسات باشگاه فرهنگی میلاد کرج برگزار شد، افزود: یکی از دغدغه‌های اصلی هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان کرج ایجاد درآمد پایدار برای انجمن بود؛ اقدامی که برای خرید زمین مرکز معاینه فنی خودرو در این راستا صورت گرفت و این اتفاق در استان البرز رقم خورد.

وی بیان کرد: اقدامی خوب با تدبیر مدیرکل زندان های استان البرز و دادستان کرج انجام شد که در نوع خودش در استان البرز کم نظیر بود و سبب شد که استاندار البرز و مدیران کل استان البرز از نزدیک از ندامتگاه کرج بازدید کنند.

ترکاشوند گفت: خانواده زندانیان که برای ملاقات به زندان می آمدند سالن انتظاری که با کمال آرامش و امنیت بتوانند با زندانی خود سپری کنند را نداشتند.

شهردار کرج گفت: برای احداث سالن انتظارخانواده زندانیان لایحه به شورای شهر کرج ارسال شد و مبلغ هشت میلیارد ریال برای ساخت این سالن در ندامتگاه اختصاص یافت و ما نیز قول می دهیم که ظرف شش ماه آینده بتوانیم این سالن را تکمیل کنیم تا کمکی به خانواده زندانیان استان البرز شده باشد.

ترکاشوند افزود: وظیفه همه مسئولان کرج است که به این انجمن کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *