• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۱:۰۶

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

ملت در انتخابات ٢۴خرداد، برگ زرین دیگری را به حماسه آفرینی‌های خود افزودند

روتیتر: نایب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج در دومین سالگرد انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، بیان کرد: مجموعه مدیریت شهری کرج همدلی و حمایت خویش را از دولت تدبیر و امید ادامه می دهد و با گرامیداشت این روز، آرزوی توفیق بیشتر را برای دولت در زمینه مرتفع ساختن مشکلات کشور دارد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر،مریم قهرمانی  عنوان کرد: ۲۴ خرداد ماه سال ۹۲  روزی حماسی بود که مردم در انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری پیوندشان را با آرمان‌ها و ارزش‌هایی که برای آن انقلاب کرده بودند، تجدید کردند.

عضو پارلمان شهری کرج اظهار داشت: در چنین روزی که دشمنان نظام اسلامی سعی در به چالش کشیدن این نظام داشته و با طراحی سناریوهای مختلف خواستار عملی کردن ترفندها و برنامه های شوم خود علیه ایران بودند با هوشیاری ملت و حضور پرشکوه در انتخابات هرگز به اهداف و مقاصد پلید خود دست نیافتند.

قهرمانی بیان کرد: اینک در دومین سالروز حماسه ۲۴ خرداد و انتخاب دکتر حسن روحانی و دولت اعتدال و تدبیر، مجموعه مدیریت شهری کرج، همدل، همراه، همگام و همزبان با مردم آگاه، اندیشمند و سرافراز کرج حمایت قاطع از تدابیر و دستاوردهای داخلی و خارجی  این دولت محبوب و مردمی  را اعلام می نماید و خواستار عزت ملی با موقعیت صحیح و در خور شأن این ملت در سطح جهانی می باشد.

نایب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: امید می رود در سالی که انتخابات مهم مجلس در پیش است،  دولت اقدامات مثبتی را در جهت همسو کردن ارکان مهم دولت با خواست مردم اجرایی کند و دولت را در جهت پیشبرد اهداف خود یک‌دل و همسو کند تا به این وسیله نتایج انتخابات پیش رو، مجلسی شایسته و در شأن ملت ایران را روی کار آورد.

قهرمانی در پایان گفت: مدیریت شهری کرج این روز را به منتخب مردم، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی تبریک می‌گوید و امیدواریم با سرمایه ارزشمند اعتماد و اطمینان مردم و حرکت در مسیر تحقق وعده‌های انتخاباتی و برنامه‌های ارائه شده، نور امید را با تدبیر دولت خویش هر روز در جامعه نمایان تر نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *