• تیر ۶, ۱۴۰۳ ۱۶:۰۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

نبض آتش به اختیار در دست گروه های جهادی

Byrotit

آوریل 26, 2020

روتیتر: بصیرت و اقدام به موقع نشان بارز آتش به اختیار در نسل چهارم انقلاب است.

به گزارش روتیتر: علیرضا رحیمی با اشاره به آغاز رزمایش مساوات و همدلی و کمک مؤمنانه در سراسر کشور، ضمن اشاره به اهمیت ویژه اقدامات خیرخواهانه مردم شریف ایران اسلامی، بخصوص گروه های جهادی و مردم نهاد گفت: نهال جوانی که در سال های آغازین پیروزی انقلاب کاشته شد و با شهادت عاشقان ایران عزتمند آبیاری گردید، از شاخصه های اصلی گام دوم انقلاب محسوب می شود.

وی ابراز داشت: اقدامات گروه های جهادی، حرکتی خدایی و ارزشی بدون سرمایه گذاری مالی است و این بصیرت و اقدام به موقعشان نشان بارزِ آتش به اختیار در نسل چهارم انقلاب است و به همین جهت جامعه، مملو از سرمایه اعتقادی و ولایی و سرمایه ی ارزشمند انسانی است. فعالیت و جوشش همت جهادگران کشور بدون شک ذخیره تمام نشدنی خزانه با برکت انقلاب اسلامی بوده و با غیرت و تلاش مضاعف هیچگاه به پایان نخواهد رسید.

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج افزود: این آرزوی شخصی بنده است، که این گروه های خستگی ناپذیر جهادی با ورود و حضور در بخش های کلان کشور موجبات رونق اقتصادی و ملی را فراهم آورند. تمام این ثمرات و حسنات برگرفته از اندیشه ناب بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) است که با پیشنهاد تشکیل بسیج مستضعفین انقلاب ما را بیمه و پس از چهار دهه از این فرمان تاریخی شاهد میوه دادن این شجره طیبه هستیم که در زمان نیاز در خط مقدم دفاع از آرمان های انقلاب و رهنمودهای مقام معظم رهبری (حفظه الله( در تمامی جبهه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و بازسازی و… پر رنگ و تاثیر گذار بوده و با چاشنی ایمان به خدا و اتکا به ولایت فقیه نقش آفرینی می‌کنند   .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *