• تیر ۱۳, ۱۴۰۳ ۱۵:۰۹

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

درختان کهنسال از حصار بتن و آسفالت رها می شوند

روتیتر: با انتصاب بیژن حقی به عنوان سرپرست پروژه آزادسازی درختان کهنسال کرج و اجرای پروژه مذکور، درختان کهنسال شهر از حصار بتن و آسفالت رها می شوند.
به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،بیژن حقیderakhtannn اظهار داشت: درختان کهنسال و قدیمی یکی از سرمایه های اصلی در حوزه فضای سبز شهر کرج محسوب می شوند که سازمان برای حفظ و نگهداری آنها اهتمام ویژه ای دارد.

وی ادامه داد: در راستای حفظ و احیای درختان کهنسال شهر و بنا به دستور مدیرعامل سازمان، مقرر شده است که پروژه آزادسازی این درختان در مناطق ۱۲ گانه کلانشهر کرج اجرا شود.

این مسئول عنوان کرد: این پروژه از ۲ روز گذشته به صورت پایلوت در منطقه ۲ کرج که دارای درختان کهنسال بسیاری است، آغاز شده است.

حقی گفت: هم اکنون اکثر درختان کهنسال شهر در حصار بتن و آسفالت هستند و آبخور مناسبی ندارند که در راستای آزادسازی آنها و ایجاد آبخور و طوقه مناسب، این طرح از سوی سازمان پارکها و فضای سبز در حال اجراست.

سرپرست پروژه آزادسازی درختان کهنسال کرج بر نجات و احیای درختان قدیمی در شهر تاکید کرد و یادآور شد: این پروژه هم اکنون با تلاش ۲۳ کارگر در منطقه ۲ کرج در حال انجام است که در مراحل بعد، دیگر مناطق نیز تحت پوشش پروژه قرار خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *