• تیر ۱۳, ۱۴۰۳ ۱۳:۲۹

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

آزادسازی ۷۴۰ هزار مترمربع اراضی دولتی در البرز

Byrotit

آوریل 29, 2020

روتیتر: معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از آزادسازی ۷۴۰ هزار مترمربع اراضی دولتی در استان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش روتیتر: حمید صفری در خصوص اقداماتی که سال گذشته به منظور رفع تصرف اراضی دولتی و اعاده آن به حالت سابق انجام شده است، اظهار کرد: در این راستا میزان قابل توجهی از اراضی دولتی استان البرز از چنگال سودجویان خارج و به بیت المال بازگردانده شد.

وی در ادامه افزود: در قالب اقدامات انجام شده در سال گذشته که توسط راه و شهرسازی استان البرز انجام شده نزدیک به ۷۴۰ هزار مترمربع از اراضی ملی تصرف شده توسط متعرضان خلع ید و آزادسازی شد.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز عنوان کرد: ارزش تقریبی اراضی رفع تصرف شده بیش از ۹۷۴ میلیارد تومان است.

صفری گفت: تعداد اراضی رفع تصرف و آزادسازی شده نیز در مجموع بالغ بر ۵۹ قطعه بوده است.

وی بیان کرد: اشخاصی حقیقی یا حقوقی در این اراضی به انجام موارد مختلفی از جمله احداث بنا، دیوار کشی، نهال کاری، گچ ریزی و پی کنی اقدام کرده بودند که پس از گزارش‌های واصله در این خصوص، برای رفع تصرف اراضی مربوطه اقدامات لازم انجام شد.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز تاکید کرد: با همکاری کارشناسان و عوامل یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان البرز نسبت به رفع تصرف اراضی مورد نظر اقدام شد.

صفری اضافه کرد: بررسی پرونده متعرضان به اراضی ملی در دستگاه قضا و همچنین صدور حکم قضائی برای این افراد نیز در دستور کار قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *