• تیر ۱۱, ۱۴۰۳ ۱۵:۱۳

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

پارک های بزرگ شاهد و باران؛ عیدانه های مدیریت شهری کرج به شهروندان

روتیتر: عضو شورای اسلامی شهر کرج از افتتاح پارک های بزرگ شاهد و باران واقع در منطقه ۴ شهرداری این کلانشهر همزمان با عیدسعید فطر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،غفور قاسمپور از افتتاح دو پارک جدید در مهرشهر کرج خبر داد و گفت: پارک شاهد در فاز ۴ مهرشهر با متراژ ۱۰ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان بازسازی و مرمت شده که در این پارک با حفظ درختان موجود، رمپ ها و ست های ورودی تعریف و جانمایی شده است.

عضو پارلمان شهری کرج با اشاره به افتتاح همزمان پارک باران و شاهد در روز عید سعید فطر، اظهار داشت: عملیات اجرایی پارک باران واقع در بلوار ارم، سه راه شهرداری به اتمام رسیده است و مردم در حال حاضر از آن استفاده می کنند، اما طی مراسمی رسمی و با حضور مسئولان افتتاح خواهد شد.

این مسئول همچنین به پایان عملیات نرده گذاری پیاده رو تندرستی در حاشیه باغ سیب اشاره کرد و گفت: پیست دوچرخه سواری برای شهروندان نیز در پیاده رو تندرستی تعبیه شده است.

قاسمپور در پایان با بیان اینکه عملیات اجرایی پیاده راه تندرستی حاشیه باغ سیب نیز دنبال می شود، گفت: این مسیر بیش از ۲ کیلومتر طول دارد و نرده گذاری آن انجام شده است. در این مسیر که از سه راه بلوار دانش تا کنار گذر فاز ۴ مهرشهر ادامه دارد، پیست دوچرخه سواری و مسیر پیاده روی نیز در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *