• تیر ۱۳, ۱۴۰۳ ۱۳:۵۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

ارائه بهترین خدمات بدون «شهروند مداری» اقبالی در جامعه ندارد

Byrotit

جولای 6, 2015

روتیتر: مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج با بیان اینکه ارائه بهترین خدمات بدون «شهروند مداری» اقبالی در جامعه ندارد، گفت: حرکت مسئولان شهری باید به سمت و سویی باشد که مطالبات و دغدغه های به حق شهروندان تامین شود.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر،مجتبی اسکندری که در جلسه کمیته درآمدی و در جمع پرسنل و کارکنان منطقه سخن می گفت، با تاکید بر اینکه رسیدگی به نیازهای شهر و شهروندان باید در اولویت امور قرار گیرد، عنوان کرد: باید حجم و کیفیت خدمات رسانی به مردم افزایش یابد و همه در این ارتباط باید نهایت توان و ظرفیت خود را به کار گیرند و نباید کم کاری شود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج اظهار داشت: در این راستا منطقه ۹ شهرداری کرج برای خدمات رسانی هرچه بهتر و بیشتر به شهروندان، برنامه های خدماتی و عمرانی متعددی را در نظر دارد تا بتوان با اجرایی کردن آن رضایت مردم را جلب نماییم.

این مدیر با اشاره به روند برگزاری نشست های هم اندیشی با بخش های مسئولان بخش های مختلف اداری این منطقه بیان کرد: در رابطه با درخواست های مردمی طی این نشست ها تصمیم گیری شده و مدت زمان انجام آنها نیز مشخص می شود تا در زمان مقرر عملیاتی شوند یا توسط مدیران پیگیری و نتیجه آن به مرکز اعلام گردد.

به گفته این مسئول شهری، اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی در سطح منطقه با مسائل مالی و بودجه ارتباط تنگاتنگی دارد، لذا ما باید با برنامه مدون و هدف دار مسائل مالی و درآمدی را پیگیری کنیم و با وصول مطالبات از کوتاه ترین مسیر ممکن، خدمات رسانی گسترده به شهروندان را محقق نماییم.

وی در پایان بیان کرد: مدیران باید با تاسی از سخنان گهر بار مقام معظم رهبری ایجاد همدلی و هم زبانی هر چه بیشتر در بین مردم و تکریم شهروندان را سر لوحه کار خود قرار داده و با در نظر گرفتن تمامی الویت ها و خواسته های مردم، خدماتی در خور شان را به شهروندان ارائه دهند.

One thought on “ارائه بهترین خدمات بدون «شهروند مداری» اقبالی در جامعه ندارد”
  1. آقای اسکندری شما که ارباب رجوع را سه ساعت پشت در اطاق خود منتظر نگه میدارید و داخل اطاقتان با دوستان مشغول خوردن چای و شیرینی هستید چگونه دم از شهروندمداری میزنید ؟!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *