• تیر ۱۵, ۱۴۰۳ ۲۲:۴۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

صدور پروانه های ساختمانی در سال ۹۴ رشد چشمگیری داشته است

روتیتر: مدیر منطقه ۳ شهرداری کرج گفت: میزان صدور پروانه ساختمانی در این منطقه در سه ماهه اول سال ۹۴ نسبت به سه ماهه ۹۳، ۵۴ درصد افزایش داشته است.
به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،محمد رضا سیفی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۶ فقره پروانه ساختمانی در این منطقه صادر شده حال آنکه در سه ماه اول سال ۹۳، ۳۶ فقره پروانه ساختمانی در این منطقه صادر شده بود.

مدیر منطقه ۳ شهرداری کرج با تاکید بر ارائه راهکارهای مناسب به منظور پیشگیری از انجام ساخت و سازهای غیر مجاز افزود: تسهیل در امور صدور پروانه ساختمانی از جمله اقدامات و راهکارهای مناسب برای پیشگیری از این معضل شهری است.

سیفی اظهار داشت: با توجه به تسریع در کار صدور پروانه ساختمانی، گرایش شهروندان به ساخت و سازهای مجاز بیشتر شده است.

این مدیر با بیان اینکه در بحث ساخت و سازهای غیرمجاز پیشگیری مقدم بر درمان است، گفت: اکنون شهردار و اعضای شورای شهر بر مقابله جدی و هدفمند با ساخت و ساز غیرمجاز تاکید فراوانی دارند که در این زمینه شاهد فعال سازی تیم های ثابت و سیار نظارتی هستیم.

وی همچنین از حمایت و همراهی مطلوب دستگاه های نظارتی، قضایی و انتظامی به منظور تخریب بناهای غیرمجاز تقدیر و تشکر کرد و گفت که محصول هماهنگی و همکاری نهادها در بحث نظامند کردن ساخت و سازها، داشتن شهری ایمن، زیبا و سالم خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *