• تیر ۱۵, ۱۴۰۳ ۲۱:۱۰

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

حاج کاظم: شهرداری کرج به تنهایی بار حمل و نقل عمومی را به دوش می کشد

روتیتر:عضو شورای اسلامی شهر کرج با توجه به مشکلات مالی دولت و عدم حمایت دولتی از سیستم حمل و نقل عمومی این کلانشهر اظهار داشت: در سالهای اخیر پیرو مصوبات حمایتگرانه شورای شهر کرج، شهرداری به تنهایی بار حمل و نقل عمومی را به دوش کشیده است.
به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ، علی حاج کاظم فعالیت سازمان اتوبوسرانی را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: سال گذشته با مصوبه شورای اسلامی شهر ۵ میلیارد تومان اعتبار در اختیار سازمان اتوبوسرانی قرار گرفت و این سازمان توانست ۱۰۰ دستگاه اتوبوس را در حد صفر نوسازی کرده و امسال وارد ناوگان حمل و نقل عمومی کند.

این عضو شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: امسال نیز شورای شهر مصوب کرد تا ۵۰ میلیارد تومان جهت خرید اتوبوس به سازمان اتوبوسرانی اختصاص پیدا کند تا بخشی از کمی ها و کاستی هایی که به دلیل عدم اجرای تعهدات از سوی دولت به سیستم حمل و نقل شهری وارد شده برطرف شود.

وی یادآور شد: همچنین چهارشنبه هفته گذشته شورای سازمان اتوبوسرانی به درخواست مدیرعامل این سازمان و با حضور استاندار به عنوان عالی ترین مقام دولت در استان، شهردار، نماینده ای از وزارت کشور و اعضای هیئت مدیره سازمان اتوبوسرانی تشکیل شد که استاندار برای اولین بار در این جلسه حاضر شد و قولهای مساعدی نیز برای کاهش مسائل و مشکلات سیستم حمل و نقل عمومی مطرح کرد.

این عضو شورا حمل و نقل سریع، آسان و کم هزینه را حق شهروندان دانست و ادامه داد: علاوه بر ایجاد زیرساختهای لازم برای بهبود ناوگان حمل و نقل عمومی همچنین باید به آموزش شهروندان در جهت استفاده بهینه از این سیستم اقدام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *