• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۷:۰۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

بدون حضور مردم در صحنه اقتصاد، طلسم فقر سرانه ها گشوده نمی شود

Byrotit

جولای 26, 2015

روتیتر: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: بدون حضور پررنگ مردم در صحنه اقتصاد شهری، نمی توان به گشودن طلسم سنگین فقر سرانه های خدماتی امیدوار بود.
به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،رضا شریفی ادامه داد: همانطور که استحضار دارید رهبر معظم انقلاب اسلامی طی سالیان اخیر با ابلاغ بسته سیاستی، نظارتی «اقتصاد مقاومتی»، خواستار تقویت تولید و اشتغالزایی با استفاده از ظرفیت های عظیم بخش خصوصی شده اند که جا دارد به منظور تحقق آن گام های بزرگی برداشت و همچنین موانع پیش روی ورود حداکثری مردم به صحنه سازندگی و آبادانی میهن اسلامی را نیز از میان برداشت.

عضو پارلمان شهری کرج با تاکید بر اینکه درآمدهای شهری باید صرف اقدامات کارآمد و تحقق خواسته های شهروندان شود، هدف اصلی از اجرای طرح های شهری را رسیدن به توسعه پایدار خواند و تاکید کرد: در این خصوص آنچه اهمیت دارد، تلاش مجموعه مدیریت شهری برای ایجاد فضای مناسب و ایده آل برای زندگی شهروندان است؛ بی شک تحقق این مهم خود نیاز به مدیریت منابع درآمدی دارد.

شریفی با تاکید بر ضرورت اولویت دهی به اجرای طرح های شهری، این رویکرد را در ساماندهی منابع و بودجه های موجود موثر دانست و افزود: این اقدام موجب می شود، اعتبارات و بودجه های پیش بینی شده برای اجرای طرح ها ساماندهی و به طور مناسبی هزینه شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه پارلمان شهری کرج با بیان اینکه باید بدانیم چه ملاکی را برای تخصیص منابع باید انتخاب کنیم، افزود: به منظور دستیابی به آنچه به عنوان ملاک تخصیص منابع مالی و اجرای طرح های شهری می توان در نظر داشت، آگاهی از طرح هایی است که برای تامین نیاز های شهروندی اولویت بیشتری دارند.

این مسئول شهری در پایان اذعان داشت: مدیریت شهری باید روش پایداری برای جذب منابع درآمدی خود پیدا کند و ساختار درآمدی خود را نیز متنوع طراحی کند، ضمن آنکه باید در تخصیص منابع به نیازهای اساسی شهروندان اهمیت ویژه ای داد و با ملاک ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان نسبت به هزینه کرد منابع مالی اقدام کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *