• تیر ۱۳, ۱۴۰۳ ۱۵:۵۲

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

کیان: لاین غربی بلوار انرژی اتمی (جاده محمودآباد) بازگشایی شد / روان سازی ترافیک

روتیتر: مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج از بازگشایی لاین غربی بلوار انرژی اتمی (جاده محمودآباد) با هدف روان سازی ترافیک خبر داد و اظهار داشت: با بازگشایی محور مذکور، همچنین اجرای عملیات پیاده روسازی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،علیرضا کیان با اعلام این خبر عنوان کرد: اجرای عملیات جدول گذاری و خاکبرداری باند غربی بلوار انرژی اتمی توسط عوامل اجرایی حوزه عمران منطقه آغاز شده بود که معبر مذکور پس از پیگیری های مستمر بازگشایی شد و این امر نشان از گامی بزرگ در این زمینه دارد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج ادامه داد: حوزه عمران منطقه در عملیات مذکور توانست با اجرای عملیات تک جدول در هزار متر، اجرای نهر به طول ۲ هزار متر و انجام عملیات خاکبرداری، پی کندن، تسطیح و رگلاژ و مخلوط ریزی بالغ بر ۹ هزار متر مکعب، پروژه را به بهره برداری برساند.

کیان افزود: هم اکنون مراحل جدولگذاری معبر فوق در مراحل پایانی قرار دارد که با پیگیری های لازم توسط نیروهای اجرایی منطقه، کلیه عملیات باقی مانده اعم از زیرسازی، روسازی، Rccp و آسفالت در مدت زمان کوتاهی نیز به بهره برداری خواهد رسید.

این مسئول گفت: شهرداری این منطقه با توجه به تمهیدات اندیشیده شده، پیگیری های لازم را به منظور تامین اعتبار اجرای عملیات بهسازی و پیاده رو سازی بلوار انرژی اتمی در دستور کار خود قرار داده است که پس از برگزاری مناقصه، پیمانکار پروژه مشخص می شود و در اسرع این پروژه در حدفاصل میدان طالقانی تا بلوار باغستان آغاز خواهد شد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج در پایان بیان کرد: امید است با اجرای این پروژه بزرگ علاوه بر ایمن سازی ترافیکی جاده محمود آباد، معبری نیز جهت پیاده روی و تفریحات سالم برای شهروندان منطقه ایجاد گردد تا افزایش رفاه آنها هم میسر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *