• تیر ۱۹, ۱۴۰۳ ۰۲:۵۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

کمالیزاده: سهم بزرگ اهالی رسانه در تنویر افکار عمومی قابل انکار نیست

روتیتر:معاون فنی وعمرانی شهرداری کرج با گرامیداشت سالروز شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار پرتلاش خبرگزاری جمهوری اسلامی٬ فرا رسیدن ١٧مرداد روز خبرنگار را به عموم خبرنگاران تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،علی اصغر کمالی زاده با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی و نقش کلیدی رسانه‌های جمعی و گروهی در تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشیدن به تمامی طیف‌های جامعه٬ به سهم خود از تلاش‌های بی‌وقفه کلیه خبرنگاران بویژه خبرنگاران فعال در امور مرتبط با وظایف و ماموریت‌های مدیریت شهری تشکر و قدردانی کرد.

پیام وی به این شرح است:

شهادت یکی از دلاورمردان عرصه خبر، عنوانی را در تقویم ایران اسلامی زنده و پاینده کرد که تلاش فعالان این بخش در جامعه موید میزان خدمت و خلوص مسئولان و انعکاس دهنده خواسته های متقابل مردم از آنان در نحوه ارائه وظایف و مسئولیت ها است.

این روز در حقیقت روز پاسداشت کوشش های صادقانه خبرنگاران آزاده ای است که برای دسترسی ، تولید، توزیع و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند .

به همین وسیله روز تکریم جایگاه خبرنگار، روز حق گویی و حق جویی را به همه روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی کشور و خصوصا خبرنگاران پر تلاش حوزه مدیریت شهری کرج تبریک گفته و برای مجاهدان بی ادعای این عرصه، آرزوی سرافرازی و تداوم فعالیت و توفیق دارم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *