• تیر ۱۶, ۱۴۰۳ ۰۱:۱۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

حسین سعید ی: ارائه خدمات و تسهیلات فرهنگی و آموزشی به مددجویان ندامتگاه مرکزی

Byrotit

آگوست 11, 2015

روتیتر: مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج از ارائه خدمات و تسهیلات فرهنگی و آموزشی به مددجویان ندامتگاه مرکزی خبر داد و آن را اقدامی در راستای کاهش آسیب ها و مشکلات اجتماعی ارزیابی کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،

حسین سعیدی سیرایی در بازدید از بخش های مختلف ندامتگاه قزلحصار و دیدار با مسئولان و کارکنان این مرکز، اذعان داشت: یکی از سرفصل های کاری سازمان فرهنگی شهرداری کرج، ارتقاء فرهنگ شهروندی و کمک به کاهش آسیب های فرهنگی و اجتماعی است که این ماموریت، با تدوین و اجرای طرح ها و برنامه های فرهنگی و آموزشی عملیاتی می شود.

این مدیرعامل با بیان اینکه ندامتگاه ها میزبان افرادی هستند که به دلایل مختلف در حال گذرانیدن مدت زمان حبس خویش هستند، بیان کرد: با اجرای طرح های نوین فرهنگی و آموزشی، ندامتگاه ها به معنی واقعه کلمه به مکانی برای ابراز پشیمانی افراد از اعمال خلاف و مجرمانه خویش تبدیل خواهد شد و این مهم به داشتن شهری ایمن، سالم و عاری از آسیب های فرهنگی و اجتماعی کمک شایانی می کند.

وی افزود: در همین راستا، کارشناسان سازمان با برگزاری نشست های کارشناسی با مسئولان ندامتگاه های شهر نسبت به احصاء نیازها و دغدغه های موجود اقدام کردند تا در ادامه و با تخصیص اعتبارات مورد نیاز، گام هایی به منظور توسعه رویکرد فرهنگی در ندامتگاه ها و تربیتی تر شدن فضای این مکان برداشته شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری کرج گفت: مدیریت شهری در راستای ایجاد پوشش مطلوب فرهنگی و آموزشی برای اقشار آسیب پذیر جامعه اقداماتی را در حوزه ورزش همگانی، فرهنگ مطالعه، گرایش به نماز و انجام واجبات دینی، اخلاقمداری و اصلاح الگوی رفتاری و تربیتی در ندامتگاه ها پیاده سازی و اجرا خواهد کرد که قطعا آثار و برکاتی را به همراه خواهد داشت.

این مدیرعامل با اشاره به مطالب فوق گفت: به همین منظور تفاهم نامه ای در خصوص توسعه همکاریها با ندامتگاه مرکزی میان دو مجموعه منعقد شد که اعزام کارشناسان فرهنگی، هنری ورزشی به ندامتگاه برای آموزش و اجرای برنامه های فرهنگی و مناسبتی جهت رشد و تعالی مددجویان از جمله محورهای این تفاهم نامه است.

گفتنی است، در حاشیه این بازدید به بهانه انعقاد این تفاهم نامه مسابقه ای دوستانه میان تیم منتخب سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج و تیم مددجویان ندامتگاه قزلحصار صورت گرفت که این بازی با نتیجه ۴بر۳ به نفع تیم مددجویان به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *