• تیر ۱۳, ۱۴۰۳ ۱۴:۰۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

۶۹ هزار دانش ‌آموز در امتحانات حضوری خردادماه البرز شرکت می کنند

Byrotit

آوریل 28, 2021

روتیتر: مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز اعلام کرد که ۶۹ هزار و ۱۰۸ دانش‌آموز این استان در امتحانات نهایی خرداد ماه سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به صورت حضوری شرکت می کنند.

به گزارش روتیتر : سالار قاسمی روز یکشنبه در این خصوص افزود: امتحانات حضوری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار و جای نگرانی برای خانواده‌ها در این استان وجود ندارد.

وی بیان داشت: تمهیدات لازم از نظر رعایت پروتکل های برای حضور دانش آموزان درحوزه های امتحانات نهایی در این استان پیش بینی شده است.

قاسمی با اشاره به اینکه پایه‌های نهم و دوازدهم در ردیف پایه‌های سرنوشت‌ساز و پراهمیت در نظام آموزشی است، خاطرنشان کرد: به همین دلیل امتحانات پایان سال تحصیلی این دو پایه به‌ صورت حضوری برگزار می شود.

وی تصریح کرد: امتحانات نهایی دانش‌آموزان در استان همزمان با سراسر کشور از ۲۷ اردیبهشت تا ۲۲ خرداد ماه سالجاری برگزار می‌شود.

قاسمی یادآورشد: از مجموع ۶۹ هزار دانش آموز نهایی استان تعداد ۳۷ هزار و ۲۲۶ دانش‌آموز پایه نهم و ۳۱ هزار و ۸۸۲ دانش‌آموز پایه دوازدهم تشکیل می‌دهد.

وی عنوان کرد: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی استان البرز و رعایت موازین بهداشتی، امتحانات پایه‌ها و مقاطع تحصیلی دیگر از طریق شبکه شاد به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: در مقطع ابتدایی نیز معلمان بر اساس ارزیابی‌ عملکرد دانش آموزان در طول سال تحصیلی، نتایج نهایی را ثبت و اعلام می کنند.

استان البرز ۴۷۳ هزار دانش آموز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *