• تیر ۱۵, ۱۴۰۳ ۲۲:۱۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری کرج روز خبرنگار را به سکانداران عرصه خبر تبریک گفت

روتیتر: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج طی پیامی روز خبرنگار را به سکانداران عرصه خبر تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،در پیام حسین سعیدی سیرایی آمده است:

                                                                                   “ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ”

هفدهم مردادماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده است، فرصت مغتنمی است که آن را روز شکوهمند، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم بدانیم.

خبیر،‌ نامی از نام‌های خداوند است. این نام ۴۵ بار در قرآن آمده است و «خبیر» یعنی آگاه از دقایق و جزییات اشیاء و انسان آنچه در ذات خداوند است و  خبرنگار،‌ وارث چنین نام بلندی است و نه تنها یک شغل و حرفه بلکه رسالتی است عظیم، رسالتی که بیداری و حق جویی را طلب می نماید و به راستی  برترین بندگان خدا، پیام‌آوران او بوده‌اند.

این روز نماد حق‌نویسی و گام نهادن در مسیر آگاهی بخشی و نیک‌اندیشی و روز اطلاع‌رسانی با سلاح قلم است و چه زیبا بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) فرمودند: “امیدواریم بشر به رشدی برسد که مسلسل‌ها را به قلم تبدیل کند چرا که آن‌قدر که قلم و بیان در خدمت بشر بوده است، مسلسل‌ها نبوده‌اند.”

خبرنگاران سربازان فعال جبهه فرهنگی، جریان‌سازان بزرگ جامعه و وجدان‌های بیدار زمانه خویش‌اند و رشد و توسعه ی فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم است و با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری بر مقوله «فرهنگ» امروزه که عصر، عصر ارتباطات است انتظار می‌رود اقتدار، شأن و جایگاه اصحاب رسانه به عنوان فرهنگ‌سازان جامعه بیشتر از این مورد توجه قرار گیرد.

خبرنگاران راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلند نظر عرصه ی اطلاع رسانی اند. قلم  او وجدان بیدار جامعه‌ای است که علاوه بر هویت ملی با آرمان هایی فراتر از خاک و خون پیوند دارد.

روز خبرنگار که روز «اِنبیاء» و پیام‌رسانی است را با این امید گرامی می‌داریم که قلم خبرنگاران کشورمان همواره در مسیر حق جویی، شایسته سوگند خداوند و امانت اعتماد ملت باقی بماند

لذا این روز بزرگ را به تمامی خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه ی اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض نمایم. امید است در سایه توجهات امام زمان (عج) موفق و پیروز باشید.

حسین سعیدی سیرایی
مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *