• تیر ۱۹, ۱۴۰۳ ۰۲:۱۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

فاطمی:خبرنگاران صف مقدم آگاهی بخشی و اطلاع رسانی هستند

روتیتر: مدیر منطقه ۱۱ شهرداری کرج صبح امروز با همراهی مسئولان زیباسازی و روابط عمومی این منطقه در پایگاه خبری مدیریت شهری کرج حضور یافت و ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران صف مقدم آگاهی بخشی و اطلاع رسانی هستند.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ، مهدی فاطمی همزمان با روز خبرنگار با حضور در پایگاه خبری مدیریت شهری کرج عنوان کرد: هفدهم مرداد، یادآور تلاش ها، کوشش ها و مجاهدت های بی دیریغ چشم های بیدار و زبان های گویای جامعه، خبرنگاران و روزنامه نگاران آزاد اندیشی است که با همه تنگناها و سختی های این حرفه برای دسترسی، تولید و انتشار خبر لحظه ای نمی آسایند تا جان های تشنه دانستن را سیراب و جویندگان حقیقی و دانایی را متعهدانه و مسئولانه آگاهی بخشند.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری کرج ادامه داد: خبرنگاران این قاصدان صدیق اطلاعات و اخبار از این حین شایسته همه نوع تکریم هستند که حق گو و حق جو بوده و تکریم آنها، تکریم آگاهی و دانایی است.

فاطمی در پایان بیان کرد: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد شهید محمود صارمی، این روز نمادین را به همه اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران با اخلاق و خبره پایگاه خبری مدیریت شهری کرج تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال توفیق، سربلندی و سرافرازی فعالان عرصه اطلاع رسانی را خواهانم.

یادآور می شود مجید فرجی مدیر واحد زیباسازی و مرتضی جبه داری مسئول روابط عمومی منطقه ۱۱ شهرداری کرج نیز در این بازدید حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *