• تیر ۹, ۱۴۰۳ ۱۰:۰۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

بسیج شهرداری کرج به عنوان حوزه برتر بسیج کارمندان کشور معرفی شد

روتیتر: حوزه هشت بسیج کارمندی حضرت سیدالشهداء شهرداری کرج در جشنواره مالک اشتر به عنوان حوزه برتر بسیج کارمندان استان البرز و کشور برگزیده شد و بر سکوی برترین ها ایستاد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،فرمانده حوزه هشت بسیج کارمندی حضرت سیدالشهداء (ع) اظهار داشت: با توجه به فعالیت های ارزشمند و انجام صحیح ماموریت های محوله به این حوزه در حوزه های مذهبی، فرهنگی، دینی، ورزشی و…، مسئولان و برگزارکنندگان جشنواره مالک اشتر با انجام ارزیابی ها و کارشناسی های لازم برای تقدیر و تشکر از بسیج شهرداری کرج به جمع بندی مثبت رسیدند.

سرهنگ غلام قربانی، تعداد پایگاه های تابعه حوزه هشت بسیج حضرت سیدالشهداء (ع) شهرداری کرج را ۲۱ مورد خواند و ادامه داد: از سال گذشته حیطه فعالیت بسیج شهرداری را از حوزه صرفا پرسنلی به بخش های متنوع برون سازمانی توسعه داده و کوشیدیم با حضور موثر در عرصه های مختلف اجتماعی، نام بسیج را برای مردم زنده و پویاتر نماییم.

وی در ادامه این رویکرد را با توجه به ماهیت خدمات رسانی عمومی شهرداری کرج برشمرد و اذعان داشت: با توجه به این رویکرد، بسیج تلاش کرد علاوه بر انجام اقدامات فرهنگی برای نیروهای مجموعه مدیریت شهری، محور فعالیت ها را در عرصه های مردمی تقویت نماید که از این جمله اجرای برنامه های متعددی همچون برگزاری نخستین یادواره شهدای انقلاب اسلامی در سطح استان بود.

سرهنگ قربانی همچنین برپایی ویژه برنامه های مرتبط با هفته دفاع مقدس که در سال گذشته به اجرا درآمد را از نمونه های این فعالیت ها برشمرد و اضافه کرد: در حال حاضر نیز مقدمات تهیه و چاپ کتاب زندگینامه شهدای انقلاب اسلامی استان در حال انجام است. این کتاب زندگینامه ۶۰ شهید استان را شامل می شود که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته همزمان با دومین یادواره شهداء در بهمن ماه رونمایی خواهد شد.

فرمانده بسیج حوزه هشت بسیج کارمندی حضرت سیدالشهداء (ع)، تمامی این اقدامات را در بخش برون سازمانی حوزه عملکردی بسیج شهرداری برشمرد و افزود: برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی راهیان نور و مجموعه طرح های خدماتی و رفاهی که به کمک و همراهی نیروهای بسیج شهرداری کرج در روستاهای استان به اجرا در آمد، سبب انتخاب این حوزه به عنوان برترین حوزه کارمندی بسیج ادارات البرز و کشور شد.

این فرمانده بسیجی، برگزاری اردوهای جهادی را در راستای محرومیت زدایی از روستاها طرح کرد و بیان داشت: در قالب این طرح، علاوه بر روستاهای داخل استان، به تعدادی از روستاهای خارج از استان نیز خدماتی ارائه شد که این خدمات شامل بخش های مختلف آموزشی، فرهنگی و رفاهی به صورت حضور تیم های ۲۰ نفره بود.

وی با بیان اینکه این طرح برای نخستین بار در کشور توسط بسیج شهرداری کرج به اجرا در آمده است، اذعان داشت: در حادثه سیل سیجان، تیم های جهادی از این حوزه به محل حادثه اعزام شده و تجربه ارزشمندی از کمک به حادثه دیدگان را در کارنامه خود به ثبت رساندند که ضمن آن در مدتی حدود ۱۰ روز، کلیه معابر مسدود شده در این روستا که خسارات زیادی به آن وارد آمده بود را بازگشایی کردند.

قربانی، در ادامه از شناسایی تعدادی روستاهای محروم خارج از استان توسط بسیج شهرداری کرج خبر داد و خاطرنشان کرد: بر همین اساس مقرر شده است نیروهای بسیج این دستگاه در قالب تیمی ۵۰ نفره، خدماتی را به یکی از روستاهای استان زنجان ارائه دهند.

فرمانده بسیج حوزه ۸ حضرت سیدالشهداء (ع)، کسب این جایگاه را با عنایت خداوند متعال، توجه ویژه امام زمان (عج)، پشتیبانی شهردار کرج، اعضای شورای اسلامی شهر و تمامی همکاران در سطوح مختلف مدیریتی و پرسنلی ارزیابی کرد و بیان داشت: تمامی این افراد و بخصوص اعضای بسیج شهرداری با اخلاص و بدون چشمداشت در همه عرصه ها حضور یافته و با همکاری گسترده خود سبب شدند امروز بسیج شهرداری کرج در جایگاهی ملی و کشوری قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *