• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۸:۰۶

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

برگزاری دوره های آموزشی باید دارای خروجی مشخص باشد

روتیتر: مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کلانشهر کرج اظهار داشت: برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی باید دارای کارکردها و خروجی مشخص باشد و در افزایش بهره وری سازمانی و کاهش هزینه ها نقشی مثبت و موثر ایفا نماید.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،وحید آقاشریفی صبح امروز در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی اصول و فنون مذاکره که به همت اداره کل ارتباطات و امور بین الملل در محل سالن جلسات شهدای این نهاد خدمت رسان برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: در جهانی زندگی می کنیم که «مذاکره» به عنوان یکی از راهبردهای اساسی برای دستیابی به موفقیت و برتری تبدیل شده و هر چه مدیران در اصول و فنون مذاکره به تبحر بیشتری دست یابند، قطعا در صیانت از حقوق مادی و معنوی نهاد متبوع خویش موفق تر عمل خواهند کرد.

این مدیرکل از برنامه ریزی و هدفگذاری جهت توسعه فعالیت های آموزشی خبر داد و اضافه کرد: مدیران و کارکنان شاغل در حوزه ارتباطات با کسب دانش و تجربه در حوزه مذاکره، قواعد ارتباط گیری حرفه ای با مخاطب و افکار عمومی را فرا می گیرند که این مهم نقش بسزایی در اثربخشی بیشتر اقدامات و فعالیت ها ایفا می کند.

وی با بیان اینکه آموزش هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است، گفت: البته خروجی جلسات و کارگاه های آموزشی به دغدغه ای برای مدیران و برنامه ریزان تبدیل شده و کارشناسان اذعان دارند که بسیاری از همایش و کارگاه های آموزشی صرفا حالت نمایشی دارند و شرکت کنندگان با انگیزه کافی در آنها حضور پیدا نمی کنند.

به گفته آقاشریفی، با توجه به هزینه هایی که از محل بودجه های دولتی به منظور توسعه آموزش های سازمانی و ضمن خدمت صورت می پذیرد، اتخاذ تمهیداتی به منظور دریافت خروجی مثبت از آنها ضرورت دارد، چرا که تنها در صورت مشارکت فعالانه و آگاهانه مدیران و کارکنان در سمینارهای آموزشی است که مباحث مطرح شده به ایجاد خلاقیت، نوآوری و تحول فکری در آنها منجر می گردد.

این مدیرکل خاطر نشان کرد: به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیتها صبح امروز و با همکاری ویژه اداره آموزش شاهد برگزاری کارگاه آموزشی اصول و فنون مذاکره با حضور جمعی از اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی های مناطق و سازمانهای تابعه مدیریت شهری بودیم که طی آن یکی از اساتید برجسته کشوری موضوعات و مفاهیمی را در راستای ارایه عملکرد حرفه ای و کارآمد به شرکت کنندگان متذکر گردید. همچنین در آیین افتتاحیه این کارگاه آموزشی شاهد حضور سعید فیروزگاه رئیس کمیسیون فرهنگی و علی حاج کاظم رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج بودیم که موجب غنای بیشتر جلسه شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج در پایان سخنانش گفت: امید است در سالی که با نفس گرم رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» مزین شده است، بتوانیم به معنی واقعه کلمه در جایگاه پل ارتباطی بین مردم و مسئولان ایفای نقش کرده و با استفاده از روش های علمی، نوین و کارآمد در مسیر تحقق اهداف و سیاست های مدیریت شهری گام برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *