• تیر ۶, ۱۴۰۳ ۱۴:۳۳

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

برخی ادارات در حفظ فضای سبز کوتاهی می کنند

Byrotit

آگوست 23, 2021

روتیتر: رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر کرج با اشاره به اینکه سهم قابل توجه‌ای از فضای سبز در اختیار نهادها و ادارات دولتی قرار دارد، گفت: متاسفانه برخی ادارات در حفظ آن کوتاهی می‌کنند.

به گزارش روتیتر: سید مرتضی اعتصامی روز یکشنبه در نطق پیش از دستور پنجمین جلسه رسمی شورای شهر کرج ضمن خدا قوت و تشکر از زحمات همه فعالان در حوزه فضای سبز شهری که نتیجه عملکردشان باعث می‌شود بتوانیم غبار شهر را کمی راحت تر تحمل کنیم، اظهار کرد: تاکنون فعالیت های خوبی در جهت احداث و توسعه فضای سبز صورت پذیرفته، هرچند که شاید کاستی هایی هنوز نیز وجود دارد اما با توجه به مشاهدات مستقیم و نقل هایی غیر مستقیم نکاتی است که بایستی در حوزه فضای سبز شهری لحاظ شود.

اعتصامی تصریح کرد: بر اساس مواد ۲ و ۳ و ۴ قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها و الحاقات بعدی، ورود به تمامی عرصه های سبز و نظارت بر آنها در محدوده و حریم به عهده شهرداری ها است.

وی یادآورشد: تاکید اینجانب بر این قضیه است که سهم قابل توجه از فضای سبز کرج در عرصه در اختیار نهاد ها و ادارات دولتی واقع شده که متأسفانه این نهاد ها و ادارات در حفظ آن کوتاهی می کنند لذا لازم است شهرداری با جدیت تمام در این مقوله وارد شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری با بیان اینکه حفظ فضای سبز از وظایف شهرداری است بیان کرد: به جهت نزدیک شدن به فصل پاییز و شرایط جوی لازم است نسبت به احصاء و شناسایی درختان آفت زده و خشک و گنجاندن آنها جهت اصلاح و هرس خصوصا در مکان های عمومی تدابیر پیشگیرانه اتخاذ تا شاهد اتفاقاتی مشابه حادثه پارک تاجیکستان نباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *