• تیر ۱۳, ۱۴۰۳ ۱۴:۳۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

کیان: احداث بلوار انرژی اتمی به سرعت در حال اجرا است

روتیتر: مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج اظهار داشت: احداث بلوار اتمی با پیشرفت فیزیکی بالا در دست اقدام است و تاکنون اقدامات گسترده ای در همین ارتباط صورت پذیرفته است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،علیرضا کیان عنوان کرد: به همت عوامل اجرایی معاونت فنی عمرانی اجرای بیش از ۲ هزار مترمربع عملیات نهرکشی در بلوار در دست احداث انرژی اتمی در دستور کار قرار گرفته است که بخشی از آن محقق گردیده و بخش دیگر آن بزودی پایان می یابد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج خاطر نشان کرد: تاکنون بیش از ۱۰۰ مترطول عملیات جدولگذاری در بلوار مذکور به اتمام رسیده و ۹۰ هزار مترمکعب عملیات خاکی در قالب پی کنی، تسطیح، رگلاژ و مخلوط ریزی نیز اجرایی شده است.

کیان در ادامه همچنین از انجام ۲۰ هزار مترمکعب عملیات خاکبرداری در خیابان منصوری فرد واقع در ضلع جنوبی بلوار انرژی اتمی خبر داد و گفت: جدولگذاری خیابان مذکور نیز در ۹۰۰ مترمکعب محقق گردید که این عملیات همچنان ادامه خواهد داشت.

این مسئول با اشاره به اجرای ۲ هزار مترمکعب عملیات خاکی در خیابان منصوری فرد، بیان کرد: عملیات مذکور در حال اجرا بوده که با به پایان رسیدن آن و بازگشایی و بهره برداری از معابر بالادست، شهروندان می توانند شاهد گام های موثری در کاهش بار ترافیکی بلوار موذن باشند.

وی در ادامه گفت: عملیات بازگشایی لاین غربی بلوار انرژی اتمی نیز در دست اقدام می باشد که تاکنون بیش از ۵ هزار متر طول جدولگذاری، ۱۰۰ هزار متر مکعب خاکبرداری و ۲ هزار متر طول پیاده روسازی در این محدوده به اجرا در آمده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج در پایان یادآور شد: جدولگذاری بلوار انرژی اتمی در مراحل پایانی بوده که با بهره برداری از آن با توجه به اعتبارات در نظر گرفته شده به زودی عملیات پیاده روسازی  و بهسازی این معبر نیز آغاز می شود که عملیات مذکور در حد فاصل میدان طالقانی تا بلوار باغستان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *