• تیر ۱۶, ۱۴۰۳ ۰۱:۲۳

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

سعیدی کیا:بیش از ۲ هزار تن آسفالت در سطح معابر منطقه ۵ شهرداری کرج پخش شد

روتیتر: مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج گفت: طی هفته گذشته، ۲ هزار تن آسفالت با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به منظور ساماندهی معابر سطح منطقه توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،عباس سعیدی کیا با اشاره به عملکرد حوزه عمران منطقه در خصوص عملیات پخش آسفالت به منظور ساماندهی وضعیت معابر، عنوان کرد: طی هفته گذشته بیش از ۲ هزار تن آسفالت به منظور اجرای عملیات لکه گیری، تراش و روکش آسفالت در سطح معابر منطقه مورد استفاده قرار گرفت.

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج اظهار داشت: عملیات مذکور بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه در برداشت که طی آن معابر دهقان ویلای اول شامل کوچه های عمار، یاسر، جهانبخش و دوم، بلوار چمران و بلوار حدادی خیابان قاصدی ساماندهی شدند.

اجرای عملیات لکه گیری و پخش آسفالت در معابر حصارک پایین خیابان استاد شهریار و فرعی های خیابان آزادگان، شهرک امید خیابان ابوذر و شهرک پردیسان از دیگر اقدامات حوزه عمران منطقه ۵ شهرداری کرج بود که این مسئول به آنها اشاره کرد.
سعیدی کیا گفت: همچنین عملیات تراش و روکش آسفالت در بلوار ۴۵ متری گلشهر خیابان بهار شرقی با مساحتی معادل هزار و ۹۰۰ مترمربع با پخش بیش از ۲۱۰ تن آسفالت اجرائی شده است که این عملیات در خیابان ارغوان غربی نیز در دست اقدام می باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: آسفالت و بهسازی معابر اصلی و فرعی به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار حوزه عمران منطقه ۵ شهرداری کرج قرار دارد که به منظور افزایش خدمات رسانی های عمرانی و نوسازی معابر و محلات سطح منطقه برنامه های مختلفی بر مبنای دستور العمل های تعیین شده طی سال جاری محقق خواهد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *