• تیر ۱۵, ۱۴۰۳ ۲۲:۳۳

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

آقاشریفی: سند راهبردی استانداردهای ارزشی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج تدوین شد

Byrotit

سپتامبر 8, 2015

روتیتر: سند راهبردی استانداردهای ارزشی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج با سرفصل هایی مشخص و علمی توسط کارشناسان و ایده پردازان این مدیریت تهیه و تدوین شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ، وحید آقاشریفی در تشریح سند راهبردی استانداردهای ارزشی این اداره کل عنوان کرد: برای رسیدن به هدف در هر سازمان علاوه بر انگیزه نیاز به برنامه ریزی و سیاستهای کاربردی است؛ به طور کلی برای نزدیک شدن به هدف مسیرهای مختلفی وجود خواهد داشت که رفتن از هرمسیری نیازمند تنظیم برنامه و سند راهبردی است که می توان “سند چشم انداز” را برای درک بهتر این موضوع معرفی کرد.

این مدیرکل به مطرح شدن موضوع «روابط عمومی یکپارچه در مدیریت شهری» اشاره کرد و خروجی ها و کارکردهای این ساختار در سازمانهای خدمت رسان به ویژه شهرداری ها را بسیار حائز اهمیت دانست و به شرح اقدامات صورت گرفته در مدیریت شهری کرج به منظور دستیابی به این مولفه تاثیرگذار  پرداخت.
آقاشریفی بیان کرد: اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج سعی دارد با شناخت نقاط قوت و ضعف که بروز آن در مجموعه سازمانها و نهادهای فعال امری اجتناب ناپذیر است، همچنین با توجه به هدف نهایی اجرای کمپین روابط عمومی مبنی بر تحقق «روابط عمومی یکپارچه در مدیریت شهری» به یکی از مولفه های دستیابی به  هدف نهایی خود تحت عنوان «تنظیم  سند راهبردی استانداردهای ارزشی» دست یابد.
وی در ادامه در خصوص ساختارهای سند راهبردی استانداردهای ارزشی این اداره کل، عنوان کرد: با بررسی و انجام مطالعات در مورد کارکردهای «اداره کل ارتباطات و امور بین الملل» در شهرداری کلانشهرها سند مذکور به ۸ قسمت طبقه بندی شد که شهرداری کرج طی سال جاری با اشراف بر مزیت ها و آورده های مثبت این طرح، برنامه ها و اقدامات خود را مبتنی بر این سند تنظیم و اجرا کرده است.
آقاشریفی ادامه داد: هشت سرفصل سند چشم انداز اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج  عنوان های “شهروند پرسشگر – روابط عمومی پاسخگو” ، “مدیریت آنلاین شهری” مبتنی بر حضور در پرسمان و گفتمان آنلاین شهروندی، “برند سازی شهری” با لحاظ کردن این موضوع که روابط عمومی پرچمدار برندسازی شهری باشد، “بهره برداری از ارتباطات ناب شهری” که زمینه ساز تعامل، تبادل، تفاهم و تداوم با شهروندان و رسانه ها است، “تولید محتوای ارزشی و دانشی”، “ارائه محصولات علمی و کارکردی”، “بانک روابط عمومی و اطلاع رسانی برای شهروندان، پژوهشگران، گردشگران” ، “طراحی، اجرا و برگزاری سمینارهای تخصصی ملی و فراملی” را شامل می شود.
وی، بیان کرد: با توجه به الویت های روابط عمومی در مدیریت شهری و اینکه هر ارزش تکمیل کننده ارزشی دیگر خواهد بود لازم است، سرفصل های پیش بینی شده شکلی هرمی به خود بگیرد تا بتوان ارتباط معنا داری را با سند استانداردهای ارزشی روابط عمومی و امور بین الملل ترسیم کرد و نهایت بهره گیری را از این مدل داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *