• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۵:۰۰

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

دکتر ترکاشوند: نمایشگاه گل و گیاه به برند ملی تبدیل شده است

روتیتر: شهردار کرج گفت: نمایشگاه گل و گیاه به یک برند ملی در سطح کشور تبدیل شده که باید با ارتقای کیفیت و افزایش بخشهای آن، این قابلیت حفظ شود و استمرار یابد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،

علی ترکاشوند عصر دیروز در مراسم افتتاح چهارمین نمایشگاه گل و گیاه کرج که با حضور مسئولان استانی و شهری در محل باغ گلهای پارک شهید چمران برگزار شد، ضمن تشکر ویژه از کلیه دست اندرکاران برگزاری این رویداد عظیم منطقه ای اظهار داشت: چنین نمایشگاه هایی کرج را به گذشته باغشهری خود بازمی گرداند که امری خوشایند است.
وی با تشکر ویژه از حمایت اعضای شورا، کارگران و مهندسان سازمان پارکها و فضای سبز افزود: در واقع بنیان گذار برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در کرج عباس زارع مدیرعامل سابق سازمان پارکها بود که از تلاشهای کارشناسانه وی تشکر و قدردانی می شود همچنین اهتمام ویژه محمدرضا زین العابدینی مدیرعامل کنونی سازمان پارکها در استمرار برگزاری چنین رویدادی ستودنی است.

ترکاشوند در ادامه سخنان خود یادآور شد: برپایی سالیانه نمایشگاه گل و گیاه در کرج، چند سالیست که گذشته باغشهری کرج را در اذهان تداعی کرده و این باور را در مسئولان و شهروندان به وجود آورده که این شهر می تواند در حوزه گل و گیاه و کشاورزی در کشور به گذشته خود بازگردد.

این مسئول گفت: هم اکنون نمایشگاه گل و گیاه کرج به یک برند ملی در سطح کشور تبدیل شده که باید با ارتقای کیفیت و افزایش بخشهای آن، این قابلیت حفظ شود و استمرار یابد.

شهردار کلانشهر کرج یادآور شد: در سال گذشته بیش از ۳۰۰ هزار نفر از شهروندان و مسئولان از نقاط مختلف استان و کشور از این رویداد بزرگ در حوزه فضای سبز بازدید کردند و با استقبال بی نظیر خود حامل پیامی بزرگ برای خادمین خود در مدیریت شهری بودند.

 

 

وی اظهار داشت: فرش گل ۲۵۰۰ متری، باغ قرآنی، landscape های مختلف، طراحی های محیطی و تالار گل را می توان به عنوان ویژگیهای منحصر به فرد نمایشگاه گل و گیاه کرج اشاره کرد که در کنار زیبایی های همیشگی باغ گلهای پارک شهید چمران، مجموعه ای ویژه و زیبا را برای شهروندان ایجاد کرده تا لحظاتی را به دور از دغدغه های روزانه و ترافیک شهر سپری کنند.

ترکاشوند ادامه داد: به طور قطع استمرار برپایی چنین نمایشگاه هایی نقش بسیار موثری در نهادینه کردن دوستی با طبیعت در میان شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان دارد که با حضور در این اماکن و بازدید از دستاوردهای به روز و نوین در حوزه فضای سبز، اشتیاق بیشتری به این حوزه که یکی از بخشهای اساسی و اصلی در کشور است، نشان می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *