• تیر ۱۶, ۱۴۰۳ ۰۰:۱۴

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

عطایی: زیباسازی شهری، حفظ فضاهای سبز و ساماندهی معابر در اولویت کاری

Byrotit

سپتامبر 12, 2015

روتیتر: در بازدید سرزده سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج از برخی محلات و شهرک های مسکونی و اطلاع از دغدغه ها و مطالبات شهروندان، دستوراتی به منظور تسریع در زیباسازی شهری، حفظ فضاهای سبز و ساماندهی معابر صادر شد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،حسین عطایی با همراهی جمعی از معاونین و مدیران ستادی مجموعه تحت مدیریت خویش، از محلات اراضی انصاری، هجرت ها، بلوار علامه جعفری، خیابان شهید بهشتی و برخی نقاط دیگر بازدید به عمل آورد و ضمن اطلاع از کم و کیف خدمت رسانی به شهر و شهروندان، در جریان مطالبات و دغدغه های ساکنین قرار گرفت.

وی در این بازدید روند اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی در دست اقدام را مورد نظارت قرار داد و در حضور پیمانکاران و مدیران شهری، مشکلات و کاستی های موجود مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و دستوراتی نیز به منظور رفع آنها صادر شد.

تسریع در جمع آوری مصالح و نخاله های شهری و ساختمانی در معابر اصلی، لایروبی انهار، اخطار به پیمانکاران در خصوص حفظ فضای سبز معابر و جلوگیری از وارد آوردن خسارت به درختان سبز و اجرای لوله گذاری به منظور آبیاری قطره ای از جمله دستوراتی بود که این مسئول ذر جریان بازدید صورت گرفته صادر کرد و خواستار اهتمام ویژه مدیران و معاونین خود در راستای اجرایی کردن آنها شد.

وی همچنین بیان کرد: نظافت و رفت و روب معابر اصلی و فرعی، جمع آوری انهار قدیمی و اجرای جدولگذاری کانیو و همچنین کاشت و واکاری باغچه های مجاور بلوارها از دیگر فعالیت هایی است که باید از سوی مسئولان در سطح منطقه ۹ شهرداری کرج به اجرا درآید.

عطایی ادامه داد: با توجه به بازدید صورت گرفته از معابر مذکور، تعویض جداول فرسوده، حفر چاه به منظور جمع آوری آبهای سطحی، نصب و بازسازی علائم ترافیکی، لکه گیری و ترمیم آسفالت در برخی معابر ضروری است که باید با توجه به الویت بندی ها عملیاتی شوند.

سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج در پایان یادآور شد: جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و برخورد قانونی با متخلفین اینگونه ساخت و سازها از دیگر مسائلی است که باید با جدیت بیشتر در سطح منطقه پیگیری شده و تا ریشه کن شدن این معضل در دستور مسئولان ذیربط قرار بگیرد تا شهرداری بتواند یکی از رسالات اساسی خود را محقق نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *