• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۴:۴۲

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

چهارمین نمایشگاه گل و گیاه کرج پایان یافت / تجلیل از ۳۰ غرفه برتر

Byrotit

سپتامبر 16, 2015

روتیتر: پس از ۷ روز برپایی چهارمین نمایشگاه گل و گیاه کرج، شب گذشته با برگزاری نشستی این رویداد بزرگ فضای سبز استان البرز پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،چهارمین نمایشگاه گل و گیاه کرج از روز دوشنبه ۱۶ شهریورماه سال جاری به مدت ۵ روز در محل باغ گلهای پارک شهید چمران برپا شد که با توجه استقبال بی نظیر شهروندان، این نمایشگاه ۲ روز دیگر تمدید و تا دیروز یکشنبه ۲۲ شهریور برپا بود.

 

در این زمینه با اتمام زمان برگزاری نمایشگاه، نشستی با حضور غرفه داران، مسئولان و دست اندرکاران برگزاری چهارمین نمایشگاه گل و گیاه کرج برگزار و از غرفه داران برتر تجلیل شد.

 

در ابتدای این نشست چند نفر از غرفه داران به نمایندگی از ۱۳۰ غرفه دار پای تریبون رفتند و به بیان دغدغه ها و نظرات خود در زمینه نمایشگاه گل و گیاه پرداختند.

 

سخنران اصلی این نشست مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج بود که پای تریبون رفت و در سخنانی اظهار داشت: خوشحالیم که توانستیم برای چند روز خنده را بر لبان شهروندان بنشانیم و شاهد روزهای پرطراوتی برای کرج باشیم.

 

محمدرضا زین العابدبنی با اشاره به همدلی و همکاری ویژه تمامی پرسنل و عوامل اجرایی و دست اندرکاران، مهندسان و کارگران در برپایی چهارمین نمایشگاه گل و گیاه کرج، افزود: رضایت شهروندان حاصل نمی شد جز با همدلی تمامی دست اندارکاران که از تمامی آنها تقدیر و تشکر می کنم.

وی با اشاره به حمایت از بخش خصوصی و تولیدکنندگان حوزه گل و گیاه در نمایشگاه امسال اضافه کرد: در راستای اجرایی کردن اصل ۴۴ قانون اساسی، در نمایشگاه امسال ۱۳۰ غرفه به تولیدکنندگان حوزه گل و گیاه اختصاص یافت که از استانهای مختلف کشور به کرج آمدند و به ارائه دستاوردهای خود پرداختند.

 

این مسئول با تشکر از حضور و همکاری سازمانهای پسماند و زیباسازی در نمایشگاه امسال افزود: بخش زیباسازی و پسماند نمایشگاه امسال مورد توجه ویژه بازدیدکنندگان قرار گرفت که از اقدامات شاخص آنها می توان به نمایش المانهای شهری و نمایشگاه دست سازه های بازیافتی اشاره کرد.

لازم به ذکر است که در پایان این نشست، از ۳۰ نفر از غرفه داران برتر چهارمین نمایشگاه گل و گیاه کرج با اهدای تقدیرنامه و لوح تقدیر تجلیل شد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *