• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۸:۵۲

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

معاون اداری مالی شهرداری کرج: گســترش دامنه فعالیت هاى شــهردارى ها با تحقق منابع درآمدی پایدار تضمین می شود

Byrotitr

سپتامبر 30, 2013

روتیتر:عاون اداری مالی شهرداری کرج گفت: گسترش دامنه فعالیت های متنوع و مختلف از سوی شهرداری ها با تحقق منابـع درآمدی پایدار محقق و تضمین می شود.

به گزارش روتیتر ،محمدرضا رضاپور  با تاکید بر تامین منابع درآمدی پایدار عنوان کرد: دامنه فعالیت شهرداری ها با افزایش سطح تقاضا و نیازمندی شهروندان افزایش می یابد علاوه بر این به روز شدن نوع خدمات نیز تاثیر بسزایی در ارتقاء سطح نیازهای مردمی دارد که این امر شهرداری را ملزم به تامین منابع مالی پایدار می کند.
وی با طرح این موضوع که ” تنوع جمعیت شهر نشینی، سطح انتظارات مردمی را افزایش می دهد “، بیان کرد: این موضوع به عنوان یکی از موارد مهم در تعیین آیتم های خدمات رسانی باید کانون توجه مدیران و مسئولان شهری قرار گیرد.
این مسئول، رسالت شهرداری ها در مواجه با پاسخ به نیاز شهروندان را یاد آور شد و گفت: این موضوع زمینه های برنامه ریزی و سیاست گذاری در شهرداری کرج مطابق با درخواست ها و نیازهای مردمی را فراهم می کند.
رضاپور، ضرورت ارتقاء ساختارهای خدمات رسانی شــهرى را یادآور شد و بیان کرد:  نیاز به گســترش منابع مالى و درآمدى در بخش هاى مختلف امری مهم است که مدیریت شهری باید نسبت به انجام آن برنامه ریزی کلان و گسترده ای را در دستور کار خود قرار دهد.
تاثیر کسب درآمد های پایدار در خدمت رسانی
معاون اداری مالی شهرداری کرج در ادامه عنوان کرد: کسب درآمد های پایدار نقش مهم و اساسی را در امر خدمت رسانی به شهر و شهروندان ایفا می کند.
رضاپور، تاثیر کسب درآمد شهردارى ها  تاثیر در ارائه خدمات به شــهروندان را یادآور شد و افزود:  با توجه به این مهم، برنامه ریزی برای جذب و تامین درآمدهای منطقی و پایدار در اولویت برنامه های شهرداری قرار دارد.
وی با اشاره به نوع خدمت رسانی شهرداری، اظهارداشت: وظایفی مانند امور خدماتی، نوسازی و عمرانی از جمله این خدمات است که انجام این وظایف نیازمند وجود درآمدهایی کافی و متناسب می باشد.
این مسئول خاطرنشان کرد: برای اینکه شهر در جهت توسعه پایدار سوق یابد نیاز است، درآمدهای پایدار شناسایی، تقویت و بهره برداری شوند.
رضاپور، رونق اقتصادی را امری مهم دانست و بیان کرد: کشف منابع و مواهب محیطی در کنار به کار گیری نیروی های متخصص و کارآمد انسانی می تواند راه رسیدن به مولفه های کسب درآمد های پایدار را به نحو مطلوبی محقق کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *