• تیر ۱۳, ۱۴۰۳ ۱۴:۳۲

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

برگزاری همایش سه روزه مالی و حسابرسی با محوریت افزایش سطح درآمدها

روتیتر:مدیرکل امور مالی شهرداری کرج اظهار داشت: همایش سه روزه مالی و حسابرسی با محوریت افزایش سطح درآمدها از سه شنبه هفته جاری در محل مجتمع رفاهی نشتارود کلید می خورد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ، محمد احمدی افزود: بررسی راهکارهای تسریع در روند امور اجرایی، تفویض اختیار بیشتر به مدیران مالی و اقتصادی مناطق و سازمانهای تحت پوشش مدیریت شهری کرج از مهمترین اهداف برگزاری این همایش می باشد.
این مدیر با تاکید بر ضرورت پرداختن به موضوع مهم مدیریت بهینه هزینه ها و راهکارهای افزایش درآمد، عنوان کرد: تحقق این مهم از دیگر مباحثی است که در این همایش به طور مفصل به آن پرداخته می شود؛ علاوه بر این، برگزاری این نوع همایش ها زمینه را برای ایجاد تعامل و وحدت رویه بین پرسنل این بخش اداری به نحو مطلوبی فراهم می کند.

احمدی، حساسیت بالای کار در این بخش را یاد آور شد و افزود: با توجه به این مهم نیاز است، راه ها و روش های کاری به طور مستمر به پرسنل فعال در این حوزه آموزش داده شود تا مسئولان بتوانند به روند صحیح اجرای مسائل مالی دست یابند و به تبع آن قادر باشند در پیشبرد اهداف مالی و اقتصادی مدیریت شهری نقش بسزایی را ایفا کنند.

مدیرکل امور مالی شهرداری کرج در ادامه از دیگر سرفصل های مهم همایش مالی و حسابداری را ارائه مباحثی با عنوانهای راهکارهای افزایش درآمد و اجرایی کردن حسابداری تعهدی ذکر و بیان کرد: در این همایش مشکلات و مسائل مالیاتی، مباحث مربوط به بیمه همچنین مشکلات مربوط به مالیات بر ارزش افزوده مطرح و برای رفع آن برنامه ریزی و سیاست گذاری می شود.

وی با اشاره به مشکلات موجود در سطح پاسخگویی به دستگاههای نظارتی، عنوان کرد: بیان مشکلات دستگاه های نظارتی از دیگر سرفصل های مطرح شده در این همایش است، ضمن آنکه برای پیشگیری از مشکلات آتی نیز برنامه ریزی می شود.

به گفته احمدی، ارائه پیشنهادات و پاسخ به پرسش های مطرح شده از سوی مدیران مالی مناطق و سازمانهای تحت پوشش مدیریت شهری کرج در این همایش صورت می گیرد و همه نظرات و پاسخهای دریافت شده پس از بررسی در قالب بخشنامه به حوزه های اداری و مالی ابلاغ می شود.

گفتنی است، همایش مالی و حسابرسی با تولیگری اداره کل امور مالی شهرداری کرج و با حضور ۱۶۰ نفر از پرسنل مالی مناطق و سازمانهای تحت پوشش به مدت سه روز در محل مجتمع رفاهی نشتارود برگزار می شود؛ در این دوره آموزشی از شهردار و معاونین وی، اعضای شورای اسلامی شهر، حراست و بازرسی، گزینش و برنامه ریزی، مسئولان دستگاه های نظارتی و… برای شرکت دعوت به عمل است.

از دیگر برنامه های مهم و پیش بینی شده برای این همایش برگزاری مراسم معنوی دعای عرفه و دعوت از متخصص و روانکاو اجتماعی با هدف بازبینی رفتارهای اداری و تدوین بهترین شیوه و روش برخورد با ارباب رجوع، پیمانکاران و پرسنل می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *