• تیر ۱۹, ۱۴۰۳ ۰۴:۲۲

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

الهام باقری: ایران کوچک در هفته دفاع مقدس به نگارخانه شهداء تبدیل می شود

روتیتر:مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج از اجرای طرح معنوی «یاد باد آن روزگاران» از سوی این نهاد در هفته دفاع مقدس خبر داد که بر اساس آن تمثال مبارک شهدای گلگون کفن در سراسر کرج به تصویر کشیده و این شهر به نگارخانه شهداء تبدیل می شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،الهام باقری  با بیان اینکه گوشه هایی از زندگی پرافتخار و سراسر حماسه شهدای معظم را در نگارخانه ای از تار و پود فرهنگ ایثار و شهادت به تصویر خواهیم کشید تا شهروندان در حال و هوای دفاع مقدس و روزهای ایستادگی ملت در برابر رژیم بعثی عراق قرار گیرند، گفت: در این تصاویر رشادت ها، استقامت و پایداری شهداء و ایثارگران در طول ۸ سال دفاع از میهن اسلامی و اندرزهای مقدس جمهوری به تصویر کشیده می شود.

وی با بیان اینکه تصاویر و پیام های آماده شده در فضاهای تبلیغاتی شهر اعم از بیلبوردها، استندها و عرشه پل های عابر پیاده اکران می شود،عنوان کرد: این اقدام حتی جبران گوشه ای از فداکاری و ایثار آن بزرگواران نیست و اگر امروز در کشورمان امنیت و آرامش برقرار می باشد، مرهون از خودگذشتگی و شجاعت این قشر فرهیخته و پاک است.

باقری از انتخاب اولیه بیش از ۶۰۰ تصویر از حضور رزمندگان اسلام در جبهه های نبرد حق علیه باطل که از مساجد شهر کرج روانه مرزها شده اند، خبر داد و افزود: این تصاویر از آرشیو عکس و مطالب ارگانهای مرتبط تهیه و پس از انتخاب نهایی در قالب ۱۲۰ فریم عکس جهت اکران آماده گردید است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج اضافه کرد: عکس های منتخب از رزمندگان نیروهای ارتش، سپاه و بسیج کلانشهر کرج و بر اساس اتفاقات و خاطرات ماندگار رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در مناطق عملیاتی و فعالیت روزمره آن عزیزان انتخاب شده است.

باقری در ادامه به اهمیت جایگاه شهداء در اسلام و حفظ انقلاب اسلامی توسط آنان اشاره و بیان کرد: بی شک این نگارخانه که با عنوان «یاد باد آن روزگاران» اکران می شود، یادآور یاد و خاطره بزرگ مردانی است که از جان و مال خود گذشته و آرامش را به ما و جامعه اسلامی هدیه کردند.

این مسئول عنوان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از مدیران ارشد شهرداری کرج همچنین اعضای شورای اسلامی شهر و دیگر ارگانها از رزمندگان و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس می باشند، این گالری تصاویر را جهت تقدیر و یادآوری این رشادت ها به آنها همچنین به خانواده های معظم شهدای شهرمان تقدیم می کنیم تا سهم کوچکی در بزرگداشت این ایام داشته باشیم .

یادآور می شود سازمان زیباسازی شهرداری کرج همچنین در اقدامی ارزشمند با جانمایی و نصب ماکت هایی موقت از تصاویر رزمندگان در نقاط مختلف سطح شهر سعی در تغییر فضاهای بصری شهر در این ایام نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *