• تیر ۱۱, ۱۴۰۳ ۱۵:۱۶

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

کلکتور جمع‌آوری آب‌های سطحی از زیرساخت‌های مهم شهری است

Byrotit

فوریه 19, 2022

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل ترافیک شورای شهر کرج بر لزوم تکمیل زیرساخت‌های شهری تأکید کرد و گفت: کلکتور جمع‌آوری آب‌های سطحی یکی از زیرساخت‌های شهری است که باید به آن توجه ویژه شود.

به گزارش روتیتر به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، مسعود محمدی در سی و نهمین جلسه کمیسیون تلفیق که به بررسی بودجه ۱۴۰۱ معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج اختصاص داشت، اظهار کرد: وقوع سیلاب‌ها و آب‌گرفتگی‌ها در پس بارندگی‌ها همواره از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مشکلات شهر کرج محسوب شده که علاج این واقعه طبیعی در احداث شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی موسوم به کلکتور است.

وی گفت: در چند سال گذشته طرح جامع جمع‌آوری آب‌های سطحی بر اساس نیاز شهر کرج تهیه و اولویت‌بندی شده است و قسمتی از آن نیز اجرا و یا در حال اجرا است.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل ترافیک شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: با توجه به تخصیص و تأکید بودجه توسط اعضای محترم شورای شهر به پروژه‌های مذکور از مدیریت شهری انتظار می‌رود که به جد این موضوع را پیگیری و با تسریع در اتمام آن‌ها اقدام نماید.

محمدی یادآور شد: همچنین تکمیل ساماندهی نهر سیاه جوی که مسیل اصلی عبور آب‌های سطحی منطقه است از مواردی است که بودجه آن برای سال آتی تصویب شد و می‌بایست برای همیشه این موضوع مرتفع گردد.

به گفته رئیس کمیسیون حمل‌ونقل ترافیک شورای اسلامی شهر، تصویب و تأکید بودجه برای پروژه‌های فوق‌الذکر سر آغازی بر تکمیل ساماندهی رواناب و سیلاب‌ها در مناطق مختلف کلان‌شهر کرج است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *