• تیر ۱۹, ۱۴۰۳ ۰۲:۳۳

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

سعادت :کلکتور جمع آوری آبهای سطحی حاجی آباد در منطقه ۸ کرج ترمیم شد

Byrotit

نوامبر 23, 2015

روتیتر: مدیر منطقه ۸ شهرداری کرج از ترمیم کلی کلکتور جمع آوری آبهای سطحی در محدوده حاجی آباد این منطقه خبر داد و گفت: در سال جاری عملیات های گسترده ای نیز در زمینه پوشش نهرها و جوی های آب سطح منطقه به انجام رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ، سعادت عنوان کرد: شهرداری منطقه ۸ کرج ترمیم کلکتور جمع آوری آبهای سطحی محدوده حاجی آباد را که جزء بافت فرسوده شهر به حساب می آید در دستور فعالیت های عمرانی خود قرار داد.

مدیر منطقه ۸ شهرداری کرج اظهار داشت: با توجه به وجود کانال قدیمی واقع در محدوده حاجی آباد کلکتور  این بخش از منطقه دچار فرسودگی شده بود که با صرف هزینه ای ۴۰۰ میلیون تومانی به طور کلی ترمیم شد.

سعادت افزود: این عملیات از خیابان شهید مطهری آغاز شد و تا انتهای خیابان اصلی حاجی آباد (خیابان خدابخش) ادامه یافت؛ پس از آن عملیات جدولگذاری و پیاده روسازی در محدوده ای از حاجی آباد انجام شد.

این مسئول ادامه داد: پس از اتمام عملیات جدولگذاری و پیاده روسازی، پروژه روکش آسفالت از ابتدای خیابان بهار تا انتهای خیابان خدابخش اجرایی شد تا از طریق انجام این مهم عبور و مرور شهروندان در این محدوده از منطقه ۸ شهرداری کرج به سهولت انجام شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود از عملیات پوشش نهرها و جوی های آب خطرآفرین در سطح منطقه خبر داد و گفت: از سال گذشته تاکنون عملیات مذکور در حال انجام می باشد؛ هم اکنون نیز نهر واقع در ضلع جنوبی و غربی پارک نبوت برای جلوگیری از حوادث پوشش داده شده است.

مدیر منطقه ۸ شهرداری کرج در پایان یادآور شد: پوشش نهر حاشیه میدان نبوت به سمت خیابان شهید مطهری، لاین شمال پارک خانواده و مسیر روبروی مدرسه زنگنه نیز به اتمام رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *