• تیر ۱, ۱۴۰۳ ۰۹:۵۲

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

عملیات  لکه گیری آسفالت معابر در سطح منطقه ۱ 

Byrotit

مه 8, 2024
لکه گیری آسفالت  به مقدار ۷۰۰ تن  و  ۶۳۰۰ متر مربع توسط معاونت عمران و ترافیک منطقه ۱ در معابر و خیابان های سطح منطقه در حال انجام است.
به گزارش روابط عمومی ذبیحی مدیر منطقه ۱ اظهار داشت: با هدف بهبود کیفیت تردد شهروندان و ارائه خدمات مطلوب به ایشان عملیات لکه گیری آسفالت به صورت سیار و در دو اکیپ مجزا در معابر سطح منطقه در حال انجام می باشد.

این مسئول با اشاره به اهمیت رسیدگی به گزارشات مردمی و پیگیری درخواست های شهروندان خاطرنشان ساخت: تیم اجرایی آسفالت منطقه ۱ به محض دریافت تماس های مردمی و ارائه گزارشات شهروندان به محل های مورد نظر اعزام می شوند و نسبت به برطرف نمودن معایب و رفع ایرادات اقدام می نماید.

گفتنی است عملیات لکه گیری آسفالت ، توسط معاونت عمران و ترافیک این منطقه به مقدار  ۷۰۰ تن و ۶۳۰۰ متر مربع آسفالت مصرف شده است و پس از پایان این عملیات آماده بهره برداری و استفاده شهروندان محترم می باشد.

ذبیحی در پایان افزود: شهروندان می توانند با اطلاع دادن معایب و ایراداتی که متوجه شهرداری می باشد نسبت به گزارش دهی در سامانه تلفنی ۱۳۷ اقدام نموده تا مجموعه شهرداری منطقه ۱ نسبت به خدمات دهی به شهروندان اقدام نماید.


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *