• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۰:۴۹

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

هشدار آیت الله کازرونی به استاندار البرز: البرز نیازی به مدیران مهاجر و نا کارآمد ندارد/اگر از نمایندگان، علما و نخبگان کرج و البرز در انتصاب ها استفاده نکیند ضربه می خورید

Byrotitr

اکتبر 1, 2013

لزوم توجه استاندار البرز به هشدار ها و توصیه های نماینده ولی فقیه /
هشدار ها و توصیه های دکترکازرونی به استاندار البرز:

البرز نیازی به مدیران مهاجر ، نا کارآمد ندارد/

در چینش ها از نظر علما و نمایندگان مجلس و نخبگان شهر  استفاده کنید وگرنه ضربه می خورید

در البرز نخبگان بسیاری هستند که استخوان ترکانده اندو از افراطگرایی ضربه خورده اند .

در انتخاب های خودتان همه را و اعتدال را در نظر بگیرید.

درالبرز نخبگان لایق و شایسته بسیاری داریم و نیازی به اعزام نیور از خارج از استان نیست

روتیتر، سید محمد میرحبیبی :آیت الله دکتر کازرونی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج و عضو مجلس خبرگان رهبری به حق پدر معنوی شهر کرج و حتی استان البرز به شمار می رود او طی ۸سال و اندی حضور در کرج منشاء خیر ها و برکات و محور مشورت ها و وحدت و تعاملات بود . اختلافی نبود که به وی مراجعه شود و حل نشده باشد .نشود.

متانت در عین عقلانیت ، درایت و قاطعیت در بیان حقیقت و پیشرویی در مسیر رهبری و منافع مردم یعنی همان چیزی که از یک پدر و رهبر معنوی استان البرز انتظار می رود همه را یکجا داشت . او فراتر از یک امام جمعه نقش ایفا کرد آنچنانکه به محوری بی بدیل در البرز برای اتحاد و بهبود امور و رفع اختلاف ها و باز شدن گره های مناسبات سیاسی و اجتماعی تبدیل شده بود و هیچکس نه می تواند و نه می خواهد که او را نادیده بگیرد . چه مشورت از او گره گشا است نه گره زا. و طی این ۸ سال هرکس به توصیه های او عمل نکرده است به بخش تاریک تاریخ کرج و البرز پیوسته و ضربه های اساسی را در ابعاد و حوزه های مختلف متحمل شده است . چراکه او به خوبی نیاز های کرج و البرز را می شناسد و می داند که مسوولان با شرط رعایت چه مولفه ها و باید ها و نباید هایی می توانند علاوه بر خدمت به مردم و انجام تکالیف و وظایفشان به  ورطه سقوط نیافتند.

آیت الله کازرونی دیدی فراخ و بینشی بصیر دارد آنچنان که در تمامی مناسبات اجتماعی و سیاسی همواره محور قرار می گیرد و همه از او می خواهند تا در تمامی موارد نظرات و تجارب خود را بیان و چراغ را در پیشروی آنان روشن کند . در حوزه علوم حوزوی و حتی مباحث روز سیاسی و پیچیده اجتماعی و اجرایی آنچنان صاحب نظرات نافذ و صاحبی است که کسی در استان نمی تواند او را نادیده بگیرد . ارتقاء و افزایش سطح تجارب ، بینش ، معلومات و سنجش نیازهای جامعه و تعالی دکتر کازرونی به عنوان یک امام جمعه دانشمند سبب شد که وی را به امات جمعه موقت تهران یعنی پایتخت انتخاب کنند .

آیت الله کازرونی در روز معارفه استاندار جدید البرز مهندس طاهری و تودیع دکتر عربیان مرد نام آشنای البرز و کرج توصیه ها و هشدار های مهم و غیر قابل انکاری را بیان کرد که بی تردید استاندار البرز می بایست نه تنها فقط برای حفظ شان و منزلت خود -که دکتر کازرونی از آن به عنوان ضربه خوردن یاد کرد- بلکه برای انجام تکالیف و وظایف ماهوی و رضایت مردم البرز و جلوگیری از بروز و افزایش مشکلات و اختلاف ها در استان البرز آنها را نصب العین و چراغ راه عملکرد خود بویژه در انتصاب ها و چینش ها قرار دهد . چه هم دکتر کازرونی نماینده ولی فقیه و انجام توصیه هایش لازم و واجب است و از همه مهمتر وی خواسته بحق مردم را در غالب هسدار و وصیه به استاندار البرز گوش زد کرد .

نقش دکتر کازورنی آنچنان با توسعه و پیشرفت کرج و البرز درآمیخته است که تصور البرز بدون آن همچون کالبدی کم توان و بی روح است و مسوولان برای موفقیت خود که بی تردید در رضایت مردم خلاصه می شود می بایست به توصیه های آیت الله کازرونی عمل کنند.

دکتر کازورنی در جلسه معارفه استاندار جدید البرز تا کید کرد: استاندار شدن ، رییس جمهور شدن  ، وزیر شدن و به صورت کلی کسب و به دست آوردن  پست و مقام در این دنیا غنیمت نیستند بلکه تعهد ، مسوولیت و امانت هستند و مسوولان در هر رده و جایگاهی می بایست خود را به همه پاسخگو و در قبال این مسوولیت متعد و امانتدار باشند. می بایست آنچه از مسوولیت بر دوش ما قرار می گیرد به آن وفادار و متعهد باشیم .

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج با بیان اینکه  استانداری یک مسوولیت بزرگی است و استاندار نماینده تام الاختیار دولت در استان است خطاب به استاندار جدید البرز گفت : نتیجه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم نه بزرگ مردم به افراطگرایی و رای به اعتدال ، میانه رویی ، عقلانیت و تدبیر بود چراکه  کشور ما تا کنون از اصلاح طلبان و اصولگرایان تندرو و افراطی ضربه های زیادی خورده که خوشبختانه اصولگرایان افراطی در حال حاضر به حاشیه رفته اند و تنها خطر اصلاح طلبان تندرو و افراطی ممکن است وجود دشته باشد .

وی با بیان اینکه با توجه به شناخت حاصل شده از شخصیت شما ، انتصاب شما به عنوان استندار البرز در راستای اعتدال ، تدبیر و میانه رویی رییس جمهور قابل ارزیابی  است ، ادامه داد : مملکت ما از افراطی های هر دو جناح ضربه خورده است و ما از شما می خواهیم که اعتدال ، تدبیر و میانه روی و نیازها و خواسته های مردم البرز را ملاک عملکرد خود در تمامی زمینه ها قرار دهید.

دکتر کازرونی نماینده ولی فقیه خطاب به مهندس طاهری استاندار جدید البرز گفت : من به شما توصیه می کنم در چینش ها و انتصاب های خود از نظر نمایندگان البرز در مجلس شورای اسلامی و علمای استان و شهر کرج نهایت و کمال استفاده را داشته باشید.

در چند سال اخیر برخی از نخبگان استخوان ترکانده اندو ضربه های بسیاری را از افراطی ها خورده اند پس می بایست در انتخاب ها و انتصاب هایتان همه را و اعتدال را در نظر بگیرید .

آیت الله دکتر کازرونی در ادامه تقدیم ۶ هزار شهید استان البرز به نظام را نشانه محکمی برای پیوند مردم البرز با ولایت فقیه دانست و گفت: پیوند مردم این استان با رهبری است نه دولت  و اگر دولت ها تخطی کنند بی تردید مردم نسبت به آنها برمی گردند و دل می کنند.

نماینده ولی فقیه تاکید کرد: من توصیه می کنم استان البرز نخبگان  صالح ، با تجربه ، لایق و شایسته و خوب بسیاری دارد و ما نیازی به اعزام نیرو از خارج از استان البرز نداریم . استان البرز به قدری نخبه دارد که شما می توانید با مشورت نمایندگان مجلس و علمای شهر کرج و البرز از این نخبگان استفاده کنید .

وی خطاب به استاندار جدید خاطرنشان کرد: اگر شما به مشورت با علما ، نمایندگان و بهره گیری از نخبگان این شهر و استان عمل کنید و این راه را ادامه دهید ماندگاری خوبی در این استان خواهید داشت و اگر به مشورت نمایندگان ، علما و استفاده از نخبگان این شهر توجه و عمل نکیند ضربه های اساسی خواهید خورد.

وی ادامه داد: زمانی که من به این استان آمدم تب اختلاف ۴۱ درجه بود اما با کمک نمایندگان خوب و علمای شهر آرامشی مثال زدنی در این استان حاکم شد که در بسیاری از استان های دیگر این وحدت و آرامش بین علما و نمایندگان وجود ندارد.

وی با تامید بر انیکه می بایست با مردم صادق بود ادامه داد: دروغ حتی اگر مفسده ای هم نداشته باشد و برآن مترتب نباشد ذاتا قبیح و مضر است. دروغ پله ترقی برای هیج کس و هیچ جایی نیست بنابراین می بایست مشکلات استان و مملکت را به مردم بگوییم و از هیچ چیز نترسیم .چراکه مردم و ملت ما نشان داده اند که اگر با مردم صاق باشیم آنها تا آخر مسیر با مسوولان همراه خواهند بود.

********

اولین گام کج ؛شایعه انتصاب سریزدی به عنوان معاون استاندار و ایجاد نارضاتی در علما ، نمایندگان و نخبگان  /

توصیه های واضح و همه فهم دکتر کازرونی  تاکید بر جلوگیری از ورود مدیران مهاجر و انتصاب مدیران نا کارآمد ،مساله دار و فامیلی به استان البرز  است

با تمامی این توصیه های آیت الله دکتر کازرونی نماینده ولی فقیه و عضو مجلس خبرگان رهبری به استاندار جدید البرز مهندس طاهری اخباری که طی یک هفته اخیر به گوش می رسد دقیقا بر خلاف توصیه ها و هشدار های آیت الله و نیاز ها البرز و خواسته مردم است . بر اساس اخبار رسیده استاندار البرز در صدد است تا برخی از افراد رااز خارج از استان به استانداری البرز اعزام کند و وارد کند و از سوی دیگر استاندار البرز به دنبال انتصاب برخی از مدیران سابق کرج که دارای مسایل و مشکلات متعدد و سوء مدیریت و عملکرد هستند ، می باشد . شایعه انتصاب مجید سریزدی به عنوان معاون استاندار موج گسترده ای از نارضایتی و نگرانی را در بین نخبگان ، علما و نمایندگان و مردم ایجاد کرده است چراکه مردم کرج خاطره و سوابق خوشی از وی در زمانی که شهردار کرج بود ندارند.

همچنین این اخبار اضافه می کند که وی قرار است برادر خود را به یکی از سمت های مهم استانداری منصوب کند که متاسفانه این نیز تکیه بر همان فامیل گرایی و انتصاب های خارح از شایسته سالاری و نخبه گرایی است .

انتشار این اخبار و عدم مشورت استاندار البرز با نمایندگان و علمای شهر در انتصاب ها یعنی انجام توصیه های رهبر معنوی استان البرز در همین یک هفته نشان دهنده این واقعیت است ک هنوز مهندس طاهری باید ها و نباید های استان را به خوبی درک نکرده اندو از همه مهمتر هنوز قایل به مشورت با نمایندگان و علمای شهر نیست در صورتی که آیت الله کازرونی حجت را بر استاندار البرز تمام کرده است و امید است که وی با تغییر رویه آغاز شده علاوه بر برکناری برخی مدیران نا کارآمد استانداری البرز با استفاده از مشورت نمایندگان و علما از نخبگان این شهر برای انتصاب ها چینش های خود بهره ببرد. انشاءالله

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *