• تیر ۱۳, ۱۴۰۳ ۱۵:۴۹

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

در کمیسیون تلفیق مصوب شد:
بودجه ۹۵ شهرداری کرج به مبلغ ۱۷۶۰ میلیارد تومان افزایش یافت

روتیتر: رئیس کمیسیون تلفیق از افزایش بودجه ۹۵ شهرداری به مبلغ ۱۷۶۰ میلیارد تومان خبر داد و افزود: پیش از این بودجه تخصیص یافته به شهرداری کرج، مبلغ ۱۷۲۰ میلیارد تومان بود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، روح الله کیان در آخرین جلسه کمیسیون تلفیق بررسی لوایح ۹۵ اظهار داشت: در جلسه امروز که به منظور تعادل بودجه برگزار شد، افزایش مبلغ ۴۰ میلیارد به بودجه شهرداری مصوب گردید.

رئیس کمیسیون تلفیق افزود: از این میزان بودجه، ۶۵ درصد (۱۱۰۰ میلیارد) بودجه به پروژه های عمرانی و ۳۵ درصد (۷۶۰ میلیارد) بودجه به پروژه های جاری تخصیص یافته است که عموما این میزان به صورت ۶۰ – ۴۰ به ترتیب به پروژه های جاری و عمرانی تخصیص می یابد.

وی در ادامه از افزایش ۲۷ میلیارد تومانی درآمدسال ۹۴ خبر داد و افزود: مبلغ ۱۷ میلیارد تومان به صورت نقدی و ۱۰ میلیارد به صورت غیر نقدی و تهاتر جذب گردیده است.

کیان افزود: در ادامه جلسه لایحه بودجه پیشنهادی مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج قرائت شد و مجید کاویانی رئیس این مرکز توضیح مختصری از عملکرد یکساله مرکز پژوهش ها و دستاوردها بیان کرد.

این عضو شورای شهر تصریح کرد: با بررسی و تبادل نظر اعضا مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای شهر اختصاص یافت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *